فرعون مصر به بارسلونا نمی‌رود/صلاح در آستانه تمدید با لیورپول


فرعون مصر به بارسلونا نمی‌رود/صلاح در آستانه تمدید با لیورپول

تهران - ایرنا - مهاجم مصری لیورپول بنا دارد با تمدید قراردادش به مدت 4 فصل با این تیم به شایعات پیوستن به بارسلونا پایان دهد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، محمد صلاح مهاجم و ستاره مصری سرخپوشان لیورپول با تمدید قرارداد به شایعه پیوستن به بارسلونا پایان خواهد داد. این در حالی است که او پیش از این در ماه دسامبر قرارداد هفته‌ای ۴۰۰ هزار پوند را رد کرده بود.

در همین راستا، تارنمای اسپانیایی «مارکا» در گزارشی با اشاره به اینکه محمد صلاح و لیورپول به توافق بسیار نزدیک هستند، نوشت: به نظر می‌رسد این ستاره مصری با توجه به کاهش انتظارات خود، به زودی قرارداد جدیدی با قرمزها امضا خواهد کرد.

قرارداد فعلی او در سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد و بنا است این قرارداد را برای ۴ فصل جدید با لیورپول امضا کند که این کار او را تا ۳۴ سالگی با باشگاه فعلی خود پیوند می‌دهد.

تارنمای مارکا خاطرنشان کرد: این تغییر نظر صلاح برای لیورپول تسکین دهنده است زیرا می ترسیدند پس از چند ماه مذاکره با صلاح، بر سر یک موضوع اقتصادی به بن بست بخورند.

به نوشته این تارنما، مهاجم مصری در ماه دسامبر پیشنهاد ۴۰۰ هزار پوند در هفته را رد کرده بود تا مبلغ نیم میلیون پوند را کسب کند؛ رقمی که او را به کریستیانو رونالدو که در حال حاضر بالاترین دستمرد در لیگ برتر دارد نزدیک می‌کند.

فرعون مصر به بارسلونا نمی‌رود/صلاح در آستانه تمدید با لیورپول

این تارنمای اسپانیایی یادآور شد: اختلافات مالی صلاح با لیورپول، تمام باشگاه‌های بزرگ اروپا را در حالت آماده باش برای بستن قرار داد با او کرده بود به حدی که بازار شایعاتی مبنی بر پیوستن این مهاجم به باشگاه‌هایی مانند پاری سن ژرمن و بارسلونا داغ شده بود. اما ظاهرا تغییر نظر صلاح صرفا احساسی است؛ آنجا که از کنار گذاشته شدن از جام جهانی قطر به شدت متاثر شده است.

صلاح ۲۹ ساله از سال ۲۰۱۷ در لیورپول عضویت دارد و تاکنون در ۲۳۹ بازی آمار ۱۵۳ گل زده و ۵۷ پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه