خوابگاه‌های دانشگاه آزاد بندرعباس آماده پذیرش دانشجویان شده است


خوابگاه‌های دانشگاه آزاد بندرعباس آماده پذیرش دانشجویان شده است

بندرعباس - ایرنا - معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: خوابگاه‌های دختران و پسران این دانشگاه با 200 نفر ظرفیت برای پذیرش دانشجویان متقاضی آماده شده است.

محمود صباحی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس دارای ۲ خوابگاه شامل خوابگاه دختران و خوابگاه پسران بوده که هر کدام ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد.

وی ادامه داد: عمده دانشجویانی هم که از این خوابگاه‌ها استفاده می‌کنند دانشجویان رشته پرستاری بوده که اغلب چهار روز در هفته نیاز به اسکان دارند و از سوی دیگر عمده دانشجویان این دانشگاه ساکن بندرعباس و اطراف هستند.

وی اضافه کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا هم ۲ روز در هفته به اسکان نیاز دارند و با توجه به مطرح بودن بازگشایی دانشگاه‌های قبل از شیوع سویه امیکرون، آمادگی لازم برای اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های ایجاد شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اشاره به اینکه کلاس‌های حضوری دانشجویان از امروز در واحد بندرعباس برپا شده و درحال برگزاری است، گفت: چنانچه دانشجویی برای خوابگاه مراجعه کند و سه دوز واکسن را زده باشد و انتخاب واحد هم کرده باشد به خوابگاه‌ها معرفی می‌شود.

صباحی زاده با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس دارای ۹ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی، ارشد و دکتراست، بیان کرد: چنانچه تعداد دانشجویانی که برای استفاده از امکان اسکان در خوابگاه معرفی می‌کنند بیش از ظرفیت باشد به خوابگاه‌های خودگردان موجود در سطح شهر بندرعباس معرفی می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...