پایان توقف 7 روزه تولید کارخانه تسلا


پایان توقف 7 روزه تولید کارخانه تسلا

عصر خودرو- شرکت خودروسازی تسلا قصد دارد تولید خود را در کارخانه شانگهای از چهارم آوریل از سر بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، دو منبع آگاه اعلام کردند که تسلا قصد دارد از روز دوشنبه تولید خود را در کارخانه شانگهای از سر بگیرد زیرا انتظار دارد اولین گروه از کارگران خود را از محدودیت‌های شهر برای مقابله با افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید- 19 مرخص کند.

تولید در کارخانه خودروساز آمریکایی شانگهای که خودروهایی را برای بازار چین تولید می‌کند و همچنین یک قطب صادراتی مهم است، از 28 مارس متوقف شده است زیرا دولت محدودیت دو مرحله‌ای را آغاز کرده است که این کارخانه در آن منطقه قرار داشته است.

یکی از منابع به رویترز گفت: با این حال، برنامه‌های از سرگیری تسلا ممکن است به دلیل سیاست‌های در حال تحول شانگهای برای کووید-19 تغییر کند. تسلا در ابتدا امیدوار بود که عملیات خود را تنها به مدت چهار روز متوقف کند اما برنامه‌های تولید خود را پس از تمدید محدودیت‌ها، برای جمعه و شنبه نیز لغو کرد. تمام شانگهای در حال حاضر در محدودیت کرونایی است.

توقف هفت روزه یکی از طولانی‌ترین تعلیق‌ها از زمان شروع تولید کارخانه در اواخر سال 2019 است. تسلا هرهفته، 6 هزار خودرو مدل 3 و 10 هزار خودروی مدل Y در کارخانه خود در شانگهای تولید می‌کند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین