فرهاد مجیدی لیست خریدش را به باشگاه داد؟


فرهاد مجیدی لیست خریدش را به باشگاه داد؟

سرمربی استقلال فعلا وارد موضوع نقل و انتقالاتی تیمش نشده است. نوشته فرهاد مجیدی لیست خریدش را به باشگاه داد؟ (https://parsfootball.com/fa/1576984/%d9%81%d8%b1%d9%87%d8%a7%d8%af-%d9%85%d8%ac%db%8c%d8%af%db%8c-%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af%d8%b4-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%af/)...

فرهاد مجیدی لیست خریدش را به باشگاه داد؟

لیست جنجالی نقل و انتقالات استقلال صحت دارد؟
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 13:20
فرهاد مجیدی لیست خریدش را به باشگاه داد؟

سرمربی استقلال فعلا وارد موضوع نقل و انتقالاتی تیمش نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال برای تکمیل فصل رویایی خود فقط هفت هفته فاصله دارد تا بتواند بعد از سال‌ها قهرمان لیگ برتر شود. البته روند خوب آبی‌ها تا اینجای لیگ حفظ شده و آن‌ها تنها تیم بدون باخت لیگ برتر به حساب می‌آیند که قطعا رکورد فوق‌العاده‌ای برای شاگردان فرهاد مجیدی به حساب می‌آید.

با این همه در روزهای اخیر صحبت از دادن لیست بازیکنان مدنظر استقلال به مدیریت باشگاه به گوش می‌رسد که البته طبق شنیده‌ها چنین خبری در حال حاضر صحت ندارد چرا که مجیدی همه تمرکز خود را روی هفته‌های باقیمانده گذاشته و نمی‌خواهد تمرکز خود را از دست بدهد.

سرمربی استقلال تا این لحظه هیچ لیستی برای جذب بازیکنان مدنظرش برای فصل آینده آماده نکرده و بنای این کار را هم ندارد. البته دستیاران او به دنبال تهیه لیست برای بازیکنان فصل آینده هستند اما مجیدی وارد این موضوع نشده و برخلاف اخباری که در یکی دو روز اخیر شنیده می‌شد لیستی آماده نکرده است.

البته فرهاد مجیدی قطعا در پایان فصل لیست ورودی و خروجی بازیکنانش را به مدیریت باشگاه اعلام می‌کند اما در حال حاضر و برای به هم نخوردن تمرکز بازیکنان و خودش، به این موضوع ورود نکرده است. او بهتر از هر کسی می‌داند که در صورت رخ دادن چنین موضوعی، این مساله در تیمش جنجال به راه خواهند انداخت و برای دوری از هر گونه حاشیه فعلا به این موضوع ورود نخواهد کرد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس