کدام گوشی شیائومی را بخرم؟


کدام گوشی شیائومی را بخرم؟

امروز قصد داریم تا به شما نشان دهیم کدام گوشی شیائومی برای شما مناسب است؟ به‌این‌ترتیب تعداد گزینه‌های شما به حداقل تعداد کاهش پیدا می‌کند. پس می‌توانید تصمیم‌گیری سریع، بهتر و راحت‌تری داشته باشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیائومی یک برند چینی است که گردوخاک بسیاری در بازار گوشی موبایل دنیا به پا کرده است. همین برند در روزهای اول شاید طرفداران بسیاری نداشت؛ اما امروزه با توجه به کیفیت عالی و قیمت رقابتی، برند شیائومی به یکی از محبوب‌ترین برندهای موبایل بازار ایران تبدیل‌شده است. این برند برای هر سلیقه، هر نیاز و البته هر بودجه‌ای، گوشی موبایل خاصی را تولید کرده است. درصورتی‌که قصد خرید گوشی موبایل شیائومی را دارید، شاید در خرید خود بین تمام گوشی های هوشمند شیائومی دچار سردرگمی شوید و تنوع بالای این برند قطعاً شما را گیج می‌کند. برای آنکه تصمیم‌گیری راحت‌تر و بهتری داشته باشید، در این مقاله با ما همراه باشید. امروز قصد داریم تا به شما نشان دهیم کدام گوشی شیائومی برای شما مناسب است؟ به‌این‌ترتیب تعداد گزینه‌های شما به حداقل تعداد کاهش پیدا می‌کند. پس می‌توانید تصمیم‌گیری سریع، بهتر و راحت‌تری داشته باشید.

گوشی‌های شیائومی به دلیل قیمت نسبتا ارزان و قابلیت‌های بسیاری خوبی که در مقایسه با دیگر شرکت‌ها پیش روی مخاطب قرار می‌دهند، از جمله گوشی‌های هوشمندی به حساب می‌آیند که در طول سال‌های گذشته توانسته‌‌اند نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کنند. دلیل این اتفاق هم کاملا مشخص است. همه دوست دارند با کمترین هزینه، بهترین امکانات را داشته باشند و گوشی‌های شیائومی این امکان را برای گروه زیادی از افراد فراهم کرده‌اند. خرید گوشی شیائومی در اکثر مواقع یک انتخاب هوشمندانه به حساب می‌آید؛ مخصوصا در شرایطی که نمی‌توان برای در اختیار داشتن گوشی‌های رده بالا پول زیادی هزینه کرد.

گوشی شیائومی Poco C31

اگر طرفدار برند شیائومی باشید، حتماً می‌دانید که سری پوکو، ازجمله سری‌های معروف این برند تولیدکننده گوشی‌های موبایل به‌حساب می‌آید. این سری مدل‌های مختلفی دارد. گوشی شیائومی Poco C31 ازجمله ارزان‌ترین مدل‌های سری پوکو به‌حساب می‌آید. این گوشی موبایل، یک گوشی ساده و درعین‌حال کاربردی است. در این گوشی از تکنولوژی ساده استفاده کرده‌اند و برای کسانی که استفاده خاصی از گوشی ندارند، بهترین گزینه خواهد بود. در گوشی شیائومی Poco C31 از دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده‌شده است. این گوشی صفحه نمایشگر 6.53 اینچی دارد که برای کارایی روزانه و معمولی مناسب است. همچنین باید بدانید که پوکو سی 31 شیائومی، در دو مدل رم 3 و رم 4 با حافظه 32 و 64 گیگ به بازار عرضه می‌شود. با توجه به اینکه تفاوت قیمت این دو مدل اصلاً چشمگیر نیست، پس بهتر است مدل رم 4 با حافظه 64 گیگ را تهیه کنید.

گوشی موبایل شیائومی مدلRedmi 10

در این بخش قصد داریم تا گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 را به شما معرفی کنیم. این گوشی از مدل قبلی که به شما معرفی کردیم به‌مراتب بهتر است. البته ظرفیت باتری، سایز صفحه نمایشگر و البته حافظه رم آن با مدل قبلی یکسان است؛ اما در گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 می‌توانید از دوربین چهارگانه باکیفیت 50+8+2+2 مگاپیکسلی بهره‌مند شوید. این گوشی در مدل 128 گیگ به بازار عرضه‌شده است و حافظه کافی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 دارای پردازنده هشت هسته‌ای مدیا تک هلیو G88 است که سرعت بسیاری مناسبی دارد. این گوشی از تکنولوژی NFC پشتیبانی می‌کند و درعین‌حال قیمت بسیار مناسبی دارد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 5G

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 5G ازنظر عملکرد شباهت بسیاری به مدل 10 که در بخش قبلی درباره آن صحبت کردیم دارد؛ اما در حقیقت نسخه ارتقاء یافته و با ابعاد بزرگ‌تر است. این گوشی مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک مدل Dimensity 700 5G است. پس از اینترنت پرسرعت نسل پنجم به‌خوبی پشتیبانی می‌کند. گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 5G دارای دوربین سه‌گانه 48+8+2 مگاپیکسلی است. گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 5G رم 8 گیگ دارد و با ظرفیت 5 هزار ساعت میلی‌آمپر، یک روز کامل به شارژ نیاز نخواهد داشت. این گوشی یک گوشی میان‌رده عالی برای کسانی محسوب می‌شود که به‌سرعت گوشی اهمیت می‌دهند و درعین‌حال به دنبال یک گوشی با قیمت مناسب هستند. گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 5G ازجمله بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی به‌حساب می‌آید.

گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT 5G

کدام گوشی شیائومی را بخرم؟

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، سری پوکو ازجمله سری‌های بسیار معروف و پرفروش شیائومی به‌حساب می‌آید. این سری مدل‌های بسیاری دارد. در این میان، پوکو ایکس 3 طرفداران بسیاری داشت و فروش بسیار عالی را تجربه کرد. این مدل سری‌های مختلفی دارد. در این بخش به معرفی گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT 5G می‌پردازیم. این گوشی با پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک Dimensity 1100 5G به بازار عرضه‌شده است. پس از اینترنت پرسرعت نسل پنجم پشتیبانی می‌کند. این گوشی جذاب و پرطرفدار، دارای صفحه نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتز است. به همین خاطر برای گیمرها بهترین گزینه محسوب می‌شود. در ضمن گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT 5G همراه با دوربین 64+8+2 به بازار عرضه‌شده است. پس می‌توانید روی کیفیت تصویربرداری آن نیز حساب کنید. گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT 5G ازجمله بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی به‌حساب می‌آید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F3 5G

خب حالا که درباره سری محبوب و پرطرفدار پوکو صحبت می‌کنیم، بهتر است به گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F3 5G نیز اشاره داشته باشیم. این گوشی نیز در کنار سری ایکس 3 ازجمله پرفروش‌ترین مدل‌های شیائومی به‌حساب می‌آید. در حقیقت گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F3 5G رقیب سرسخت پوکو ایکس 3 به‌حساب می‌آید. این گوشی همراه با رم 6 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگ با قلب تپنده اسنپدراگون 870 فایو جی به بازار عرض شده است. تراشه اسنپدراگون ازجمله تراشه های معروف به‌حساب می‌آید. به همین خاطر کسانی که به دنبال سرعت عالی با قیمت مناسب هستند، گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F3 5G را انتخاب می‌کنند. این گوشی دارای دوربین 48+8+5 مگاپیکسلی است که کیفیت قابل قبولی دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل 11T

تقریباً از گوشی موبایل شیائومی مدل 11 T، وارد بهترین مدل گوشی‌های شیائومی می‌شویم. در ابتدای مقاله به گوشی‌های اقتصادی با قیمت مناسب پرداختیم. سپس چند مدل میان‌رده با قیمت مناسب و کیفیت منطقی را معرفی کردیم. حالا نوبت به چند گوشی با قیمت نسبتاً بالا و کارایی عالی می‌رسد. گوشی موبایل شیائومی مدل 11T 5G با کمک دوربین 108 مگاپیکسلی، کیفیت تصویربرداری بسیار عالی را به کاربران هدیه می‌دهد. همچنین با کمک رم 8، حافظه داخلی 256، پردازنده 8 هسته‌ای و چیپست مدیاتک Dimensity 1200 5G، سرعت عملکرد بی‌نظیری را به کاربران ارائه می‌دهد. طراحی گوشی موبایل شیائومی مدل 11T 5G بسیار زیبا و ظریف است و طرفداران بسیاری دارد.

گوشی موبایل شیائومی Mi 11i

گوشی موبایل شیائومی Mi 11i از دیگر مدل‌های بسیار محبوب و به‌نوعی پرچمدار شیائومی است. گوشی موبایل شیائومی Mi 11i - 5G همراه با تراشه معروف اسنپدراگون 888 به بازار عرضه‌شده است. اگر اهل دنیای موبایل باشید، حتماً می‌دانید که این تراشه ازجمله بهترین‌ها محسوب می‌شود. در این گوشی با کمک تراشه اسنپدراگون و رم 8، سرعت عملی عالی به کاربران هدیه داده می‌شود. همچنین با کمک دوربین 108 مگاپیکسلی، می‌توانید از کیفیت تصویربرداری عالی گوشی موبایل شیائومی Mi 11i - 5G بهره‌مند شوید.

گوشی موبایل شیائومی مدل 11T Pro

کدام گوشی شیائومی را بخرم؟

شیائومی ۱۱ تی پرو به‌نوعی غول مرحله آخر گوشی‌های شیائومی به‌حساب می‌آید! ین گوشی دارای بهترین پردازنده 8 هسته‌ای، چیپست اسنپدراگون 888، حافظه 256 و رم 12 گیگابایتی است. به‌این‌ترتیب می‌توانید برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌های روز دنیا روی گوشی موبایل شیائومی مدل 11T Pro حساب باز کنید. این گوشی دوربین 108 مگاپیکسلی دارد و دارای کیفیت تصویربرداری بی‌نظیری است. این گوشی را در حال حاضر می‌توان بهترین گوشی شیائومی دانست و البته گران‌ترین گوشی این برند نیز محسوب می‌شود.

گوشی شیائومی 11T پرو از نظر ظاهر شبیه به دیگر گوشی‌های سری می ۱۱ ساخته شده، اما تفاوت‌هایی میان این گوشی‌ها دیده می‌شود. روی گوشی یک صفحه‌نمایش بزرگ و کم حاشیه را مشاهده می‌کنید که با یک لایه گوریلاگلس وکتوس محافظت می‌شود. روی قاب پشتی هم گوشی هم ماژول دوربین را مشاهده می‌کنید که البته این قسمت خیلی جلب توجه می‌کند. قاب پشتی این گوشی کمی به‌صورت خمیده طراحی تا گوشی راحت‌تر در دست قرار بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا