مشخصات ساعت هوشمند جدید سامسونگ


مشخصات ساعت هوشمند جدید سامسونگ

سامسونگ ظرفیت باتری هر دو مدل 40 و 44 میلی‌متری گلکسی واچ 5 را افزایش می‌دهد.

سامسونگ با وجود اینکه در افزایش ظرفیت باتری مدل ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۴ نسبت به مدل‌های پیشین موفق عمل کرد، نتوانست چنین کاری را برای مدل ۴۰ میلی‌متری انجام دهد. اما حالا بنابر گفته موسسه صدور گواهینامه ایمنی Safety Korea، هر دو مدل گلکسی واچ ۵ با باتری بزرگتر از راه می‌رسند.

البته از آنجایی که طول عمر یک‌هفته‌ای باتری همچنان دست‌ نیافتنی است، افزایش ظرفیت مذکور نیز دوباره به شکل یک ارتقای کوچک است.

گلکسی واچ ۵ ۴۰ میلی‌متری یک باتری ۲۷۶ میلی‌آمپری خواهد داشت که در نسل کنونی‌اش ۲۴۷ میلی‌آمپر است، مدل بزرگ‌تر ۴۴ میلی‌متری نیز از باتری ۳۹۷ میلی‌آمپری بهره خواهد برد که در گلکسی واچ ۴ ظرفیتش برابر ۳۶۱ میلی‌آمپر است. البته لازم به ذکر است که تمامی این موارد برای ساعت‌های معمولی هستند و ما در خصوص اندازه‌ها صد درصد اطمینان نداریم چرا که برای مثال واچ ۳ به جای اندازه ۴۴ میلی‌متری یک نسخه ۴۵ میلی‌متری داشت.

دیگر مشخصات احتمالی گلکسی واچ ۵ سامسونگ

گفتنی است که عمر باتری به دو عامل ظرفیت باتری و عملکرد سخت‌افزار بستگی دارد. گلکسی واچ ۴ تراشه ۵ نانومتری اکسینوس W۹۲۰ را معرفی کرد که عملکرد بهتری نسبت به مدل ۱۰ نانومتری اگزینوس ۹۱۱۰ که در سری واچ ۳ استفاده شد، دارد. اکسینوس W۹۲۰ از تراشه ۱۲ نانومتری اسنپدراگون Wear ۴۱۰۰ که در ساعت‌های هوشمند برندهای دیگر استفاده شده، عملکرد بهتری دارد و به همین دلیل بعید است که فعلا تراشه جدیدی را از سامسونگ ببینیم.

همچنین شنیده شده سامسونگ روشی پیدا کرده تا به واسطه آن در نسل بعدی ساعت‌هایش از دماسنج نیز استفاده کند، قابلیتی که می‌توان از آن برای اندازه‌گیری دمای پوست بدن استفاده کرد. این گزینه همچنین برای تشخیص علائم اولیه عفونت (مانند تب) و چرخه‌های تخمک‌گذاری نیز کاربرد دارد.

در پایان باید گفت که گلکسی واچ ۵ تا نیمه دوم امسال رونمایی نخواهد شد، بنابراین باید منتظر درز اخبار رسمی و غیررسمی بیشتری بمانیم.

منبع: دیجیاتو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق