اعضای کانون شهدای دوبنه پای کار ساخت و ساز مسجد روستا


اعضای کانون شهدای دوبنه پای کار ساخت و ساز مسجد روستا

زینب رئیسی گفت: بچه مسجدی های عضو کانون شهدای دوبنه در ساخت و ساز مسجد و حسینیه روستا مشارکت داشته اند و در ایام نوروز نیز با محوریت امام جماعت، در مناسب سازی حیاط مسجد همکاری کردند.

«زینب رئیسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت ایام نوروز و با هدف دستگیری از نیازمندان طرح کمک مومنانه اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای دوبنه جیرفت بیان کرد: در همین راستا تعداد ۲۰ بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، تخم مرغ، رب گوجه، سویا، ماکارونی و نمک در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

وی ارزش هر بسته معیشتی را ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: این طرح با همکاری امام جماعت مسجد حجت الاسلام محمدرضا امیری و علی مروجی رئیس شورای اسلامی روستا اجرا شد.

رئیسی ابراز کرد: یکی از اقدامات کانون فرهنگی هنری شهدای دوبنه راه اندازی گروه جهادی با محوریت امام جماعت مسجد است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای دوبنه جیرفت ادامه داد: این گروه با همکاری و هم افزایی ۲۰ نفر از نوجوانان مسجدی عضو کانون تشکیل شده که در کارهای عمرانی مسجد و حسینیه مشارکت دارند.

وی یادآور شد: در آستانه ورود به سال نو با کمک بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهدا، مسجد غبارروبی شد.

رئیسی در خاتمه با بیان این مطلب که بچه مسجدی های کانون در ساخت و ساز مسجد و حسینیه روستا مشارکت و همکاری داشته اند، عنوان کرد: در ایام نوروز نیز در قالب اردوی ۲ روزه جلوی درب ورودی مسجد و حیاط آن مناسب سازی شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان