برگزاری آئین تکریم و غبارروبی مساجد با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی


برگزاری آئین تکریم و غبارروبی مساجد با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

آئین تکریم و غبارروبی مساجد با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در یکی از مساجد پردیسان قم برگزار شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: آئین تکریم و غبارروبی مساجد بعد از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در حاشیه این مراسم بر اهمیت و جایگاه مساجد تأکید کرد و حضور جوانان و نوجوانان در مساجد و در غبارروبی و تکریم این مکان مقدس را مایه بهجت و شعف دانست.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر «ایرانی بودن» و «اسلامی بودن» به عنوان دو مؤلفه مهم و جدا نشدنی از نظام و مدل حکمرانی کشور، گفت: به تعبیر شهید مطهری این دو مثل شیر و شکر به هم آمیخته است و مسجد می تواند محلی برای گره خوردن این دو عنصر مهم باشد.


وی خاطرنشان کرد: نهادهایی نظیر بسیج و سپاه توجه ویژه ای به محله محوری دارند و از سوی دیگر توجه به مسجد و جایگاه آن رونق گرفته است. باید برای مبارزه با آسیب‌های امنیتی و اجتماعی هزینه شود؛ مسجد این ظرفیت را دارد تا از این هزینه ها بکاهد.


در ادامه این برنامه امام جماعت مسجد امیرالمؤمنین(ع) پردیسان قم با اشاره به رویکرد جدید سازمان ها و ارگان ها نسبت به استفاده از ظرفیت مساجد اظهار داشت: برای موفقیت طرح ها و برنامه هایی که نهادهای مختلف برای مساجد ارائه می دهند لازم است از نیروهای میدانی و پای کار مساجد بهره برده شود در غیر این صورت برنامه ها به نتیجه نخواهد رسید.


گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت، حجت الاسلام شعبان زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت الاسلام حامدی امام جمعه پردیسان، حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار قم و نمایندگانی از ارگان‌های مختلف حضور داشتند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی