لباس پوشیدن نیکی کریمی در هندوستان جنجالی شد


در این بخش از پورتال جامع نازوب به خبرهای داغ هنرمندان Hot news for artists میپردازیم از طریقه لباس پوشیدن جنجالی نیکی کریمی...

در این بخش از پورتال جامع نازوب به خبرهای داغ هنرمندان Hot news for artists میپردازیم از طریقه لباس پوشیدن جنجالی نیکی کریمی تا واکنش محمدرضا گلزار به شایعات. لطفا با ما همراه باشید.

لباس و پوشش جنجالی نیکی کریمی

لباس پوشیدن نیکی کریمی در هندوستان جنجالی شد

نیکی کریمی ( Niki Karimi ) زاده ی 19 آبان 50 در تهراناست. وی بازیگر، کارگردان، مترجم و عکاس ایرانیست.

او تاکنون در چندین جشنواره جهانی فیلم به عنوان داور حضور داشته ‌است. کریمی با کسب چهار جایزه از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی یکی از موفق‌ترین بازیگران ایرانی از لحاظ تعداد جوایز جهانی بوده ‌است.

لباس پوشیدن نیکی کریمی در هندوستان جنجالی شد

وی در تله تئاتر خرده جنایت‌های زن و شوهری Marital crimes برای اولین بار در یک کار تلویزیونی حاضر شد. نیکی کریمی همچنین در حرفه عکاسی نیز فعالیت دارد.

وی همچنین تاکنون چندین نمایشگاه عکس از کارهای خود، برگزار کرده است. وی تاکنون سبک‌های مختلف عکاسی همچون پرتره و… را تجربه کرده ولی عکاسی از طبیعت در آثار او چشمگیرتر است.

لباس پوشیدن نیکی کریمی در هندوستان جنجالی شد

در دومین جشنواره فیلم‌های فارسی‌زبان سیدنی که در شهریور 92 برگزار شد از نیکی کریمی تقدیر شد. در این مراسم فیلم‌های چند روز بعد، سوت پایان و یک شب از ساخته‌های نیکی کریمی به نمایش درآمد. نیکی کریمی که اعضای خانواده‌اش در انگلستان یا آمریکا زندگی میکنند بین تهران و لندن در رفت‌وآمد است.

لباس پوشیدن نیکی کریمی در هندوستان جنجالی شد

دیگر خبرهای داغ و حاشیه ای هنرمندان ایرانی و خارجی

آخرین وضعیت باران کوثری در بیمارستان

لباس پوشیدن نیکی کریمی در هندوستان جنجالی شد

باران کوثری بازیگر سینما که از چند روز قبل درگیر کرونا شده است، این روزها مراحل درمان را در بیمارستان سپری می کند.

طبق پیگیری ایسنا، این بازیگر زیر نظر دکتر طبرسی مراحل درمان را در بیمارستان نیکان سپری می‌کند و پزشکان امیدوارند ظرف سه روز آینده از بیمارستان مرخص شود.

در اولین روزهایی که تست کرونا باران کوثری مثبت اعلام شده بود، او مراحل درمان را در خانه سپری می‌کرد، اما پس از درگیری ریه که درصد کمی است، فعلا در بیمارستان بستری شده است.

باران کوثری بازیگر فیلم‌هایی چون عصبانی نیستم، خون بازی، کوچه بی نام، عرق سرد و … این روزها در سریال «ملکه گدایان» برای شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین رفته بود.

واکنش محمدرضا گلزار به شایعه دستمزد ۱۸ میلیارد تومانی‌اش

لباس پوشیدن نیکی کریمی در هندوستان جنجالی شد

محمدرضا گلزار با انتشار پستی در واکنش به شایعه دریافت ۱۸ میلیارد تومانی برای اجرای «هفت‌خان» نوشت: «برای مسیری که سختی‌اش را به جان خریده‌ای، توضیحی به هیچکس بدهکار نیستی.»

محمدرضا گلزار، بازیگر، نوازنده، خواننده و مجری، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش به آن‌چه «شایعه دستمزد ۱۸ میلیاردی تومانی» او خوانده می‌شود، واکنش نشان داد.

این شایعه‌، در روزهای اخیر پس از پست اینستاگرامی پوریا ذوالفقاری، منتقد سینما آغاز شد که در اینستاگرام خود اعلام کرد که محمدرضا گلزار برای اجرای برنامه «هفت‌خان» که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، دستمزد ۱۸ میلیارد تومانی دریافت کرده است. به گفته ذوالفقاری، دستمزد اجرای این مسابقه Wages for this contest در همان ابتدا به طور کامل به گلزار پرداخت شده است.

در همین ارتباط، محمدرضا گلزار در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«باید سکوت کنی و به جای قانع‌کردن آدم‌ها استوار و مصمم مسیر هدف‌هایت را دنبال کنی

بگذار تصور کنند که نمی‌توانی که شدنی نیست و داری بیهوده تلاش می‌کنی

تو محدود به زمان و مکان و نظرها نیستی

و برای مسیری که سختی‌اش را به جان خریده‌ای توضیحی به هیچکس بدهکار… که پیروزی را فقط با عمل نشان می‌دهند نه با کلام

بگذار آدم‌ها در دنیای محالات خودشان بمانند و زیر لب آیه‌های رکود بخوانند تو راه خودت را برو

مادامی که به مقصد رسیدی خودشان مفهوم توانستن را به چشم می‌بینند

و می‌پذیرند باورهایی فراتر از باور آن‌ها هست که به اهدافی فراتر از اهداف آن‌ها می‌رسد

و یاد می‌گیرند که بعد از این هیچکس را از دریچه توان و اعتقادات خودشان قضاوت نکنند

جسورانه بایست و فاتح قله‌های محال باش

فراموش نکن

دنیا به آدم‌های بلندپرواز و اتفاقات تازه نیاز دارد.»

لباس پوشیدن نیکی کریمی در هندوستان جنجالی شد

معرفی سلبریتی های مشهوری که تعداد فرزندشان باورنکردنی است

مل گیبسون ( 8 فرزند ):

مل گیبسون که در سالهای اخیر زندگی پر حاشیه ای را پشت سر گذاشته و خبر جدایی از همسرش و رابطه جدیدش، به اندازه کافی رسانه ها را درگیر کرده، از جمله بازیگران مشهوری است Among the famous actors که تعدا زیادی فرزند دارد و عدد آن هم 8 می باشد.

البته با توجه به اینکه گیبسون رابطه جدیدی را آغاز کرده و بزودی نیز فرزند تازه این زوج به دنیا خواهد آمد، می توان این عدد را در ماه های بعد به 9 هم تغییر داد.

ادی مورفی ( 9 فرزند )

لباس پوشیدن نیکی کریمی در هندوستان جنجالی شد

کمدین مشهور آمریکایی که روابط متعددی را در زندگی اش تجربه کرده، کودکان زیادی نیز از از خود به جای گذشته که مربوط به نفرات مختلفی می باشد.

تازه ترین فرزند وی از رابطه جدیدش چند ماه پیش در ماه می میلادی متولد شد. مورفی در سالهای اخیر دعواهای حقوقی بسیاری را با مادران فرزندانش از جمله ملانی برون که خواننده معروف گروه « اسپایس گرلز » بود داشته است.

چارلی چاپلین ( 11 فرزند ):

چهره ماندگار و نابغه سینما، از جمله افرادی بود که زندگی شخصی نه چندان با ثباتی را پشت سر گذاشت و مخصوصاً هنگام جدایی از یکی از همسرانش مجبور شد مبلغ 600 هزار دلار پرداخت کند که در سال 1927 این رقم یک رکورد دست نیافتنی بود!

از چاپلین در نهایت و پس از روابط متعدد، 11 فرزند به جای مانده که مشهورترین آنها جرالدین چاپلین می باشد که سالهاست بازیگر سینماست و بسیار هم پرکار است.

میا فارو ( 15 فرزند )

لباس پوشیدن نیکی کریمی در هندوستان جنجالی شد

ستاره سالهای دور سینما که هم اکنون فعالیت های بشردوستانه را پیش گرفته، بیشتر از اینکه بازیهایش به خاطر سپرده شود، جنجال های زندگی شخصی اش از ازدواج با فرانک سیناترا گرفته تا داستان های عجیب و غریبش Her weird stories با وودی آلن بر سر زبانها بوده است. فارو خود صاحب 4 فرزند می باشد اما 11 فرزندخوانده را نیز در سالهای گذشته پذیرفته است.

مارلون براندو ( 15 فرزند )

لباس پوشیدن نیکی کریمی در هندوستان جنجالی شد

اسطوره بازیگری در تاریخ سینما، زندگی پر فراز و نشیبی داشت؛ از فعالیت های بشردوستانه مخصوصاً در حمایت از سرخپوستان تا اعتراضات مختلفش به اهالی سینما.

اما او در زندگی شخصی اش نیز ازدواج و جدایی های فراوانی را به چشم دید و حتی رابطه ای را هم با خدمتکار منزلش آغاز کرد که نتیجه آن 3 فرزند بود! براندو همچنین 4 فرزند هم دارد که مشخص نیست مادران آنها چه کسی بوده است!

بهرحال مارلون براندو در زندگی اش موفق شد 12 بار طعم پدر شدن را بچشد و 3 فرزند را هم به فرزندخواندگی بپذیرد.

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا