مشخصات و قیمت Oppo F21 Pro و Reno7 Lite 5G مشخص شد


مشخصات و قیمت Oppo F21 Pro و Reno7 Lite 5G مشخص شد

طبق آخرین پیش بینی‌ها ویژگی‌هایی از گوشی‌های جدید شرکت اوپو مشخص شده است.

Oppo F۲۱ Pro ۴G و ۵G قرار است در تاریخ ۱۲ آوریل وارد هند شوند و به نظر می‌رسد یک توییت که اخیرا منتشر شده این تلفن را از حالت شگفتانه بودن خارج کرده است به شرطی که اطلاعات آن صحت داشته باشد. از طرف دیگر Oppo Reno۷ Lite قرار است در بازار اروپا هم عرضه شود، اما اینکه این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد هنوز مشخص نیست.

بر اساس گزارش جی‌اس‌ام آرنا، این توییت در خصوص مدل F۲۱ Pro ادعا می‌کند که گزینه ۵G در پیکربندی حافظه ۸ گیگابایتی/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت اولیه INR ۲۵,۹۹۰، L ارائه می‌شود، در حالی که نسخه ۴G دارای همان ترکیب حافظه با قیمت ۲۱,۹۹۰ INR است. علاوه بر این، با قضاوت بر اساس طراحی آزمایش شده، این گوشی احتمالاً یک اوپو Reno۷ با نام تجاری جدید خواهد بود، بنابراین انتظارات از مشخصات این گوشی واضح می‌شود.

در مورد خط تولید Reno باید گفت که Reno۷ Lite ۵G که مقصد آن اروپا است احتمالاً شباهت‌هایی با F۲۱ Pro ۵G دارد. این منبع ادعا می‌کند که این گوشی حول یک پنل OLED ۶.۴۳ اینچی با حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت، چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ و حداقل ۸ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت حافظه ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید

تراشه Dimensity ۹۰۰۰ به سری گوشی‌های Find X۵ Pro اوپو اضافه شد

در پشت این گوشی یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دو سنسور ۲ مگاپیکسلی وجود دارد که یکی برای عمق و دیگری برای عکس‌های ماکرو نزدیک استفاده می‌شود. همه این‌ها با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی کار می‌کند. البته جدیدترین اندروید ۱۲ و ColorOS ۱۲ از پیش بر روی گوشی مذکور نصب خواهند شد.

تا آنجا که انتظار می‌رود، قیمت این گوشی ۳۵۰ یورو است و تنها در دو رنگ مشکی و آبی در دسترس خواهد بود. هیچ صحبتی در مورد در عرضه عمومی آن وجود ندارد، اما به احتمال زیاد به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

مشخصات و قیمت Oppo F21 Pro و Reno7 Lite 5G مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر