بازداشت سارق در صحنه تصادف!


بازداشت سارق در صحنه تصادف!

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از کشف موتورسیکلت سرقتی پس از بررسی تصادف بین سواری هیوندا و موتورسیکلت خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سرهنگ علی‌اصغر شریفی با اعلام خبر بازداشت سارق در صحنه تصادف در تشریح این خبر اظهار کرد: در ساعت 02:00 بامداد گذشته، تیم کارشناسی منطقه یک پلیس راهور تهران بزرگ پس از اعلام یک فقره تصادف بین سواری هیوندا با موتورسیکلت در خیابان شریعتی، پل رومی در محل حاضر شده و به بررسی صحنه تصادف پرداختند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: پس از بررسی تصادف و درخواست مأموران برای رؤیت مدارک طرفین، نداشتن مدارک توسط راکب و پس از استعلام به‌ عمل آمده از این موتورسیکلت مشخص شد که موتورسیکلت مذکور دارای سابقه سرقتی است.

وی افزود: به محض اینکه مشخص شد موتورسیکلت سرقتی است، راکب آن قصد متواری شدن داشت که با ممانعت کارکنان منطقه یک پلیس راهور فاتب، سارق دستگیر و و با حضور عوامل انتظامی موتورسیکلت مکشوفه به همراه راکب آن تحویل عوامل کلانتری شد تا پس از سیر مراحل قانونی به دست صاحبش برسد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست تا با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آن را نمی‌شناسند حتماً با پلیس 110 تماس حاصل کنند تا همکاران وی بتوانند پس از استعلام، در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی، خودرو یا موتورسیکلت را به مالک آن تحویل دهند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تهران رکورددار چند قلوزایی