بارداری بازیگر برف بی صدا می بارد


بارداری بازیگر برف بی صدا می بارد

سال 1401 اتفاقات زیبایی برای بازیگر سریال برف بی صدا می بارد رقم زده است و این بازیگر خبر بارداری خود را منتشر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک، مادر شدن یکی از زیباترین حس ها در وجود مخلوقات خداوند می باشد که وصف ناپذیر است. تولد فرزند دنیایی متفاوت برای پدر و مادرها ایجاد می کند که پر از مسئولیت های شیرین و دوست داشتنی است.

هنرمندان بسیاری در صفحات اجتماعی خود خبر بارداری و تولد فرزندانشان را با طرفداران خود به اشتراک می گذارند. مهسا طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان نیز یکی از هنرمندانی است که در سال 1401، خبر بارداری خود را منتشر کرده و از انتظار تولد فرزندشان در تابستان خبر داد.

بارداری بازیگر برف بی صدا می بارد

این بانوی هنرمند که در خرداد سال گذشته با همسرش امیر سرچمی ازدواج کرد با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نوشت:

زیگر سریال برف بی صدا می بارد در پستی دیگر از دختر تابستانی خود نوشت:

برای دختر تابستانیم …

زیبای مادر

این دنیا با همه سیاهیش و سختیش زیباترین تجربه تو‌خواهد شد. امیدوارم لحظه، لحظه‌اش را مزه کنی و از شیرینیش لذت ببری. سختی‌هاش رو پشت سر بذاری و انسان مهربانی باشی. من و پدرت بیصبرانه منتظر آمدنت هستیم.

دوستت دارم ، مادرت مه‌سا …

بارداری بازیگر برف بی صدا می بارد

مهسا طهماسبی بازیگر جوان کشورمان متولد 1372 است. او برادرزاده مائده طهماسبی از هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون می باشد که با سریال دیوار به دیوار ، پای در قاب تلویزیون نهاد و در کنار بازیگران این سریال به چهره شناخته شده ای تبدیل شد.

این بازیگر در سریال برف بی صدا می بارد به کارگردانی پوریا آذربایجانی با نقش سهیلا شکیبا در کنار بازیگرانی همچون الیکا عبدالرزاقی ، فرهاد آئیش ، پوریا پورسرخ ، ثریا قاسمی ، مینا وحید و ... به هنرمندی می پردازد.

منبع: نمناک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه