انجام بیش از 7000 مورد بازرسی از واحدهای صنفی آذربایجان غربی


انجام بیش از 7000 مورد بازرسی از واحدهای صنفی آذربایجان غربی

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : 7559مورد بازرسی از واحدهای صنفی و مراکز توزیع کالاهای اساسی و آرد و نان استان از آغاز سال جاری تا سیزدهم فروردین ماه سال جاری انجام شد.

اکبر کرامتی در گفت و گو با ایسنا افزود : این تعداد بازرسی‌ها در طول ‏ایام نوروز از واحدهای صنفی استان انجام شده که به تشکیل ۶۵۱ فقره پرونده تخلف منجر شده که بیشترین آن متعلق به ‏شهرستان ارومیه و در حوزه آرد و نان بوده است.‏

کرامتی تصریح کرد: در این ایام ۱۲۷ اکیب با تعداد ۲۹۹ نفر بازرس از واحدهای صنفی بازدید و بر نحوه عرضه و توزیع اقلام اساسی مردم نظارت داشتند.

وی ادامه داد: ارزش ریالی تخلفات صنفی صورت گرفته در ایام نوروز ، ۹۸۸۸ میلیارد ریال بوده که بیشترین آن مربوط به ‏گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی بوده است.‏

کرامتی خاطر نشان کرد: تشدید نظارت و بازرسی از کالاهای اساسی به خصوص درایام ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد و مردم می‌توانند در ‏صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵ گزارش دهند .

وی گفت: اکیپ های بازرسی قرارگاه تأمین امنیت غدایی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازارهستند و با آغاز فعالیت این قرارگاه در حال حاضر شاهد آرامش و ثبات در بازار کالاهای اساسی مردم هستیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت