اجرای رزمایش اطعام مهدوی–افطاری ساده در ایام ماه مبارک رمضان


اجرای رزمایش اطعام مهدوی–افطاری ساده در ایام ماه مبارک رمضان

تهران - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان تهران با تشریح برنامه های این نهاد را در ماه مبارک رمضان، گفت: رزمایش «اطعام مهدوی_افطاری ساده» در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت مراکز نیکوکاری اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنچی با اشاره به برنامه های کمیته امداد استان تهران در ماه مبارک رمضان افزود: پویش اطعام مهدوی با هدف توزیع غذای گرم و جیره خشک و همچنین حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین در رئوس برنامه های این نهاد است.

وی با بیان اینکه پویش اطعام مهدوی در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان ۲ سال پیش راه‌اندازی شد و امسال نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کرده است یادآورشد: این پویش به منظور هدایت کمک‌های مومنانه در جهت تامین بسته‌های غذایی و معیشتی ویژه خانواده‌های نیازمند، با همکاری نهادها، گروه‌های مردمی، هیات‌های مذهبی، خیران و مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود.

پرپنچی بیان کرد: تمام مراحل طبخ و توزیع بسته‌های غذای گرم با رعایت مسائل بهداشتی و مطابق شیوه‌نامه‌های ستاد ملی کرونا انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با قدردانی از همراهی همیشگی خیران و مردم نیکوکار با کمیته امداد استان تهران در سنوات گذشته، خاطرنشان کرد: شماره کارت ۲۰۰۸-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷* به منظور جذب کمک‌های مردمی در قالب طرح «اطعام مهدوی و افطاری ساده» است نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: همچنین شماره گیری سامانه تلفن گویا ۷۳۵۵-۰۲۱ و درج کد ۱۴ از دیگر روش های پرداخت کمک های نقدی خیّران و مردم نیکوکار در قالب طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده است.

پرپنچی اعلام کرد: طرح مفتاح الجنه با هدف سرکشی مسئولان از خانواده های تحت حمایت از دیگر رویکردهای کمیته امداد استان تهران در ماه مهمانی خدا است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت:در لیالی قدر نیز پایگاه های امداد در سراسر استان جهت ثبت نام حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین ایجاد می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی