بچه مسجدی ها شادی سال نو را با نیازمندان تقسیم کردند


بچه مسجدی ها شادی سال نو را با نیازمندان تقسیم کردند

رضا اسکندری گفت: به مناسبت سال نو و به منظور حمایت از نیازمندان محله مسجد، تعداد 5 سبد غذایی شامل مایحتاج ضروری در بین آنها توزیع شد.

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت آغاز سال نو و به منظور حمایت از نیازمندان محله مسجد، تعداد ۵ سبد غذایی شامل مایحتاج ضروری در بین آنها توزیع شد.

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امیرالمومنین اسفندقه افزود: هر بسته غذایی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و شامل اقلامی همچون برنج، قند، روغن، مرغ، ماکارونی و رب گوجه فرنگی با حفظ کرامت انسانی درب منازل نیازمندان تحویل شد.
وی بیان کرد: دیدار با سالمندان محله و اهدا بسته های معیشتی از دیگر برنامه های نوروزی کانون بود.
اسکندری یادآور شد: در آستانه ورود به سال نو با مشارکت اعضای این کانون فرهنگی هنری، مسجد غبارروبی شد.
رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امیرالمومنین اسفندقه ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه نوروز، حضور در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های آنها بود.
وی اظهار کرد: مراسم تحویل سال نو نیز با حضور اعضای کانون و هیئت امنا در مسجد برگزار شده و به همین منظور دقایقی قبل از تحویل سال، سفره هفت سین چیده شد.
اسکندری در خاتمه عنوان کرد: پس از تحویل سال نو در قالب عیدانه کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی به هر یک از بچه مسجدی های شرکت کننده در این مراسم اهدا شد.
پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا