کرایه تاکسی‌های ورامین 30 درصد افزایش یافت


کرایه تاکسی‌های ورامین 30 درصد افزایش یافت

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین گفت: بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر و تأئید فرمانداری، نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری و برون شهری ورامین به طور میانگین 30 درصد افزایش یافت.

حسن خوانساریان روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و تائید شورای حمل و نقل و ترافیک فرمانداری ورامین، افزایش کرایه تاکسی‌های ورامین در خطوط تاکسی‌رانی درون و برون شهری، از امروز ابلاغ و اجرایی شد.
وی افزود: این افزایش کرایه در ۴۸ خط دایر و فعال درون شهری و برون شهری ورامین اعمال شده است و به منظور رفاه حال مردم و شهروندان در تأمین پول خُرد، تلاش شده تا با رعایت سقف ۳۰ درصد افزایش کرایه، نرخ کرایه رُند محاسبه شود.
خوانساریان خاطرنشان کرد: نرخ کرایه تاکسی‌های برون شهری در خط ورامین به قرچک ۵۰ هزار، ورامین به پیشوا ۵۰ هزار ریال ، ورامین به مترو جوانمرد قصاب ۱۵۰ هزار ریال، ورامین به مترو شهرری ۱۵۰ هزار ریال و نرخ کرایه دانشگاه آزاد به مترو شهرری ۱۶۰ هزار ریال تعیین شد.
این مسئول تاکید کرد: این افزایش کرایه طی ابلاغیه ای به تمام تاکسی داران اعلام شده و آنان موظفند که نرخ قیمت های جدید را در معرض دید مردم قرار دهند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر ورامین تعداد تاکسی‌های فعال در شهرستان ورامین را یکهزار و ۸۰۰ دستگاه اعلام کرد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج