دلربایى عروسک هاى بچه و پشه در مهمونی: تورو خدا منو دوست داشته باشید!


دلربایى عروسک هاى بچه و پشه در مهمونی: تورو خدا منو دوست داشته باشید!

آنا: در بین شخصیت‌های عروسکی «مهمونی» کاراکتر «بچه» با اختلاف بهترین و محبوب‌ترین شخصیت است. پسربچه‌ای گل فروش است و با ادبیاتی که از کوچه و خیابان وام گرفته، با شخصیت اتوکشیده و مودب ایرج طهماسب مواجه می‌شود. برخورد این دو نفر،...

دلربایى عروسک هاى بچه و پشه در مهمونی: تورو خدا منو دوست داشته باشید!

آنا: در بین شخصیت‌های عروسکی «مهمونی» کاراکتر «بچه» با اختلاف بهترین و محبوب‌ترین شخصیت است. پسربچه‌ای گل فروش است و با ادبیاتی که از کوچه و خیابان وام گرفته، با شخصیت اتوکشیده و مودب ایرج طهماسب مواجه می‌شود. برخورد این دو نفر، دیالوگ‌هایی که بین هم رد و بدل می‌کنند و تلاش خستگی‌ناپذیر طهماسب برای تربیت کردن این بچه و جلوگیری از فحاشی او، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مهمونی است. صداپیشگی این شخصیت که در چهار قسمت اولیه این مجموعه توانسته توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند، هوتن شکیباست، هنرپیشه‌ای که در مجموعه «کلاه قرمزی» نیز حضور داشت و در آنجا صداپیشه کاراکتر «دیبی» بود.


شخصیت «پشه» هم یکی دیگر از شخصیت‌های دوست‌داشتنی مجموعه است که صداپیشگی آن برعهده یکی دیگر از چهره‌های شناخته شده این مجموعه یعنی کاظم سیاحی است. این بازیگر نیز سابقه همکاری با گروه ایرج طهماسب را در مجموعه‌های قبلی داشته و صداپیشه یکی از شخصیت‌های محبوب مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» یعنی «جیگر» بوده است. و حالا چند سال پس از محبوبیت آن شخصیت، با «پشه» در مقابل دوستداران شخصیت‌های عروسکی قرار گرفته است.


با تمام این تفاسیر «مهمونی» یکی از اتفاقات ویژه نوروز ۱۴۰۱ بود، برنامه‌ای که صرفا چند قسمت از آن در ایام تعطیلات منتشر شد، اما همان چند قسمت توانست به اندازه کافی مورد توجه قرار بگیرد و به یک برنامه جریان‌ساز تبدیل شود. ایرج طهماسب با ساخت این اثر نشان داد به ریزه‌کاری‌های برنامه‌سازی مسلط است و هنوز هم از بهترین‌های این حوزه به حساب می‌آید. او بدون همراهی مستقیم رفیق شفیقش یعنی حمید جبلی که در تمام این سال‌ها در کنار یکدیگر برای مردم خاطره‌سازی کردند و بدون استفاده از شخصیت‌های محبوبی که برای معرفی و رشد آن‌ها سالیان سال تلاش کرده بود، برنامه‌ای تأثیرگذار ساخت که قطعا شخصیت‌های خلق شده در دل آن تا مدت‌ها در یاد و خاطر مخاطبان آثار نمایشی خواهد ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...