بیش از 33 هزار مسافر از خدمات بشردوستانه هلال احمر کردستان بهره مند شدند


بیش از 33 هزار مسافر از خدمات بشردوستانه هلال احمر کردستان بهره مند شدند

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: نوروز 1401 بیش از 33 هزار مسافر به پست های نوروزی هلال احمر در سراسر استان کردستان مراجعه و از خدمات بشردوستانه بهره مند شدند.

بابک قنبری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی، ۱۰ پست ثابت و سیار نوروزی فعال بوده که از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته الی ۱۵ فروردین ماه سال جاری، به بیش از ۳۳ هزار نفر مسافر، خدمات بشردوستانه ارائه شد.

وی افزود: در طرح نوروزی ۱۴۰۱، توسط جوانان جمعیت هلال احمر کردستان خدماتی اعم از آموزش کمک های اولیه، آموزش پیشگیری از کرونا، راهنمایی مسافرین نوروزی، فضای دوستدار کودک، ایستگاه سلامت و.... ارائه گردید.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: در این طرح با مشارکت ۷۹۳ نفر/روز از اعضای جوانان مستقر در پست، بیش از ۳۳ هزار نفر با نقاط ایمن و اماکن فرهنگی، تفریحی و غیره راهنمایی شده و ۹۸۰ نفر با آموزش کمک های اولیه آشنا شدند.

وی افزود: در پست های نوروزی، با اجرای پویش بهرفت بیش از ۶ هزار نفر با امضای میثاق نامه به پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوسته و تاکنون تعداد ۱۹ هزار ۲۳۷ مورد از اقلام فرهنگی شامل بروشور، نقشه و... بین مسافرین توزیع شده و بیش از ۹۰۰۰ نفر به پویش چلچراغ پیوستند.

قنبری، عنوان کرد: جمعا در طی برگزاری طرح نوروزی توسط جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان به بیش از ۳۳ هزار مسافر نوروزی در سطح استان خدمات ارائه شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس