لیزر، طبل و فحاشی در بازی بدون تماشاگر!/ گزارش از روز عجیب ورزشگاه دستگردی


لیزر، طبل و فحاشی در بازی بدون تماشاگر!/ گزارش از روز عجیب ورزشگاه دستگردی

در شرایطی که اعلام شده بازی پرسپولیس و هوادار بدون تماشاگر برگزار می‌شود سکوهای این بازی ملتهب بود.

به گزارش "ورزش سه"، در روز قبل از بازی خبری منتشر شد که هواداران پرسپولیس را ناراحت کرد چرا که در هفته‌ای که مجوز حضور تماشاگران صادر شده بود، هواداران پرسپولیس در تهران اجازه ورود به ورزشگاه و خرید بلیط را نداشتند. اما خلاف آنچه پیش از بازی مقرر شده بود این مسابقه خیلی هم بدون تماشاگر نبود!

طبق مجوز شورای تامین اجازه حضور صد هوادار به عنوان "میهمان" صادر شده بود که طبق آن چیز که خبرنگار ورزش سه در ورزشگاه مشاهده کرد، این میهمانان حق تشویق و سر و صدا نداشتند و فقط باید بازی را نگاه می‌کردند! کنایه آمیز اینکه هرکس فوتبالی که در مدارس برگزار می‌شود هم دیده باشد می‌داند افرادی که از نزدیک بازی را تماشا می‌کنند نمی‌توانند ساکت بمانند.

لیزر، طبل و فحاشی در بازی بدون تماشاگر!/ گزارش از روز عجیب ورزشگاه دستگردی

در این بازی بدون تماشاگر دو سکو به هواداران دو تیم اختصاص داده شده بود که تعداد نفرات حاضر خیلی بیشتر از تعداد مقرر یعنی بیست هوادار پرسپولیس و هشتاد هوادارِ هوادار بود. دو جایگاهی که به میهمانان تیم‌ها اختصاص داده شده بود تقریبا پر بود و تعداد آنها را می‌توان بیش از چهارصد نفر دانست.

بازی در نیمه اول کم التهاب دنبال شد اما در این نیمه نیز هواداران پرسپولیس با متوقف شدن‌های بازی فریاد می‌کشیدند. در نیمه دوم اما هر دقیقه‌ای که از بازی می‌گذشت جو ملتهب‌تر می‌شد. پرسپولیسی‌ها شروع به تشویق تیم‌شان کردند اما یکی از مسئولان برگزاری این مسابقه با انداختن لیزر در چشم تماشاگران آنها را به سکوت وادار می‌کرد.

لیزر، طبل و فحاشی در بازی بدون تماشاگر!/ گزارش از روز عجیب ورزشگاه دستگردی

اوج این جنجال‌ها در دقایق پایانی بود. هواداران پرسپولیس که برای پیروزی در این مسابقه استرس زیادی داشتند نمی‌توانستند ساکت بنشینند و لیزرهایی که در چشم آنها انداخته می‌شد بیش از پیش شد. تصمیمات داور و زمین افتادن‌های بازیکنان هوادار سبب شد پرسپولیسی‌ها به اعتراض و حتی فحاشی روی بیاورند و از آن طرف از جایگاه هوادار صدای طبل بلند شد که پرسپولیسی‌ها را بیشتر تحریک کرد.

در این میان دو خبرنگار خانم هم به ورزشگاه آمدند اما با جوی که بود نتوانستند ادامه بازی را تماشا کنند. پس از بازی نیز التهاب روی سکوها وجود داشت اما هواداران عصبانی پرسپولیس هنگام خروج یحیی او را تشویق کردند. همه این اتفاقات در روزی افتاد که قرار بود این مسابقه بدون تماشاگر باشد.

*حسین بزرگی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی