دانلود اپلیکیشن سندباد رانندگان Sandbad Driver


دانلود اپلیکیشن سندباد رانندگان Sandbad Driver

دانلود جدیدترین نسخه و ورژن اپلیکیشن سندباد رانندگان تاکسی اینترنتی آنلاین Sandbad Driver برای اندروید با لینک مستقیم .

اپلیکیشن سندباد حمل و نقل

سندباد رانندگان Sandbad Driver ( درایور ) مخصوص رانندگان این سیستم و سرویس است که می توانید با رنندگی در سطح شهر و مسافر کشی بپردازید و کسب درآمد کنید.

نسخه سندباد رانندگان

سندباد رانندگان یکی از جدیدترین ارائه دهندگان و خدمات و سرویس تاکسی آنلاین و اینترنتی و اپلیکیشن جا به جایی در سطح شهر است که کارکنان زیادی دارد و هدف آن رضایت رانندگان به همراه مسافران می باشد. اگر قصد سفر دارید بهتر است از نسخه سفری و همان مسافران استفاده نمایید و بانصب آن بر روی موبایل اندروید خود می توانید تاکسی اینترنتی را که موقع لازم داشتید برایتان فراهم شود.

در نسخه درایور شما به عنوان یک راننده می توانید از آن بهره ببرید چرا که یک موقعیت شغلی عالی به حساب می آید. همچنین روزانه می توانید درآمد خوبی را از طریق اپلیکیشن به دست آورید. علاوه بر این مزایایی برنامه دارد که دیگر اپلیکیشن ها آن را ندارند و در ادامه به این موضوع اشاره خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن سندباد رانندگان Sandbad Driver

بیمه سندباد رانندگان و حقوق بازنشستگی

یکی از ویژگی های اصلی سندباد برای رانندگان زحمت کش فراهم سازی بهره مندی از بیمه تامین اجتماعی می باشد که در دیگر سرویس های مشابه و اپلیکیشن های موجود بر روی گوگل پلی و بازار این امکان وجود ندارد. این مورد یکی از مزایای عالی برای رانندگان می باشد چرا که باعث این می شود تا رانندگان بتوانند ثمره تلاش خود را تا حدودی جبرا کنند و از کار خود لذت ببرند.

سند باد در راستای حقوق رانندگان کار خود را از 17 فروردین آغاز خواهد کرد و می تواند رقیبی برای برنامه های مشابه باشد. باید بگوییم که هیچ هزینه ی در جهت ثبت نام به عنوان راننده و مسافر نیاز نیست پرداخت کنید و به عنوان راننده کمیسیون خود را به هنگام مسافر بری خواهید پرداخت.

دانلود اپلیکیشن سندباد رانندگان Sandbad Driver

ویژگی های سندباد رانندگان Sandbad Driver

حمایت از رانندگان و فراهم سازی مزایای ویژه برای آن ها شرکت کردن راننداگن در تامین کالا و خدمات کاربران و دریافت کرایه و هزینه داشتن بیمه اجتماعی و بیمه بازنشتگی برای تمامی رانندگان شهری و سند باد بهره وری از شیوه پرداخت امن اینترنتی ( نیازی نیست هزینه ها را نقد دریافت نمایید ) ثبت نام بدون نیاز به پرداخت هزینه به صورت رایگان و …

دانلود اپلیکیشن سندباد

دانلود اپلیکیشن سندباد رانندگان برای راحتی رانندگان

دانلود اپلیکیشن سندباد رانندگان

خدمات دیگر برنامه سند باد

خدمات سوپرمارکتی ، تامین کالا و … علاوه بر مسافربری

شما در Sandbad Driver می توانید علاوه بر مسافر کشی و ظاهر شدن در شکل تاکسی آنلاین اینترنیت ، قادر خواهید بود به تامین کالاهای سفارش داده کاربران بپردازید و آن ها را به مقصد مدنظر برسانید. برای مثال شما می توانید کالاهای سوپرمارکتی را طبق دستور کاربران به مقصد و مکان مد نظر با خودروی خود برسانید.

علاوه بر این مورد کاربرانی که از این سرویس بهره می برند ، سفارش ارسال کالا را داشته باشند که باید کالای آن ها را به طور سلامت به مقصد برسانید و هزینه را دریافت نمایید. علاوه بر سوپر مارکت طبق گفته سایت سازنده امکان سفارش از رستوران برای کاربران مهیا است که این میون از طریق رانندگان به مقصد خواهد رسید.

اپلیکیشن سندباد در دو نسخه متفاوت در عنوان های نسخه مخصوص رانندگان و نسخه مخصوص مسافران در ادامه مطلب قابل دریافت و نصب از طریق لینک مستقیم است. جدیدترین آپدیت و بروزرسانی این برنامه است که قرار گرفته و یک اپلیکیشن جدید در زمینه حمل و نقل اینترنتی در شهرهای بزرگ کشور است. به احتمال زیاد این برنامه Sandbad Driver در حال راه اندازی است و در ابتدا شهرهای بزرگ از جمله تهران ، اصفهان ، مشهد، تبریز و … شروع به کار می کند و کم کم به شرهای متوسط و کوچک نیز خواهد رسید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط