راهنمای انتخاب جاروبرقی برای جهیزیه


راهنمای انتخاب جاروبرقی برای جهیزیه

خرید جهیزیه از آداب رسوم قدیمی ایرانیان است که تا به امروز در میان اکثریت مردم، ماندگار بوده است. در بین لوازم های خانگی، جاروبرقی یکی از اصلی ترین وسیله ها برای خرید جهیزیه است که امروزه با توجه به تنوع بسیار زیادی که دارند دست کاربران را برای انتخاب باز کرده اند. البته باید […] نوشته راهنمای انتخاب جاروبرقی برای جهیزیه...

خرید جهیزیه از آداب رسوم قدیمی ایرانیان است که تا به امروز در میان اکثریت مردم، ماندگار بوده است. در بین لوازم های خانگی، جاروبرقی یکی از اصلی ترین وسیله ها برای خرید جهیزیه است که امروزه با توجه به تنوع بسیار زیادی که دارند دست کاربران را برای انتخاب باز کرده اند.
البته باید در نظر داشته باشید که تعبیه شدن آپشن ها و فناوری های جدید و پیشرفته، قیمت جاروبرقی را تحت تأثیر قرار خواهد داد، پس باید مدلی را انتخاب کنید که با بودجه شما سازگار باشد. در این نوشته ما با معرفی بهترین جاروبرقی برای جهیزیه از بهترین مارک های روز، امکان یک خرید رضایت بخش را برای شما ایجاد می کنیم تا لذت واقعی یک زندگی جدید را با تمیزی هر چه بیشتر محیط نشیمن خود تجربه کنید.

بهترین مارک جاروبرقی برای خرید جهیزیه

معمولاً در انتخاب جهزیه، برند یکی از دغدغه های مهم کاربران است؛ چرا که امروزه به دلیل ورود مارک های جدید و نو پا انتخاب جاروبرقی با حساسیت بیشتری انجام می شود. در بین برندهای معتبر، سامسونگ، ال جی، فیلیپس، پاناسونیک، بوش، هیتاچی و آاگ به دلیل راندمان بالایی که در ساخت جاروبرقی داشته اند از محبوبیت بیشتری به نسبت سایر شرکت ها برخوردار هستند.

معرفی بهترین جاروبرقی برای جهیزیه

بهره مندی جاروبرقی ها به پیشرفته ترین فناوری ها و قابلیت های روز موجب شده تا کاربران بتوانند متناسب با انتظار و بودجه ای که دارند، خرید جاروبرقی برای جهیزیه خود را انجام دهند. توجه به توان و قدرت مکش، میزان صدا، پیروی کردن از سیستم بهداشتی هپا، از موارد بسیار مهمی است که طراحی همه آنها در کنار هم موجب می شود تا یک جاروبرقی به عنوان بهترین مدل معرفی شود.

1- جاروبرقی سامسونگ 2510؛ مناسب از لحاظ قیمت

از آنجایی که خرید جهیزیه معطوف به یک یا چند وسیله خاص نمی شود، هزینه بسیاری را متحمل خانواده ها می کند و به همین دلیل افراد همیشه در کنار کیفیت، قیمت را نیز بسیار مَد نظر قرار می دهند.
پس اگر از آن دست کاربرانی هستید که بودجه را از ملاک های خرید خود قرار می دهید، جاروبرقی سامسونگ 2510 یکی از برترین مدل های این برند برای خرید جهیزیه است که در کنار قدرت و کیفیت فوق العاده ای که برای تمیز کاری محیط دارد از قیمت بسیار مناسب و اقتصادی برخوردار است.

راهنمای انتخاب جاروبرقی برای جهیزیه

2- مدل VC5420، جاروبرقی ال جی با توان مکش بالا

ال جی از کمپانی های معتبری است که بیشترین تمرکز خود را صرف توان و قدرت جاروبرقی کرده تا کاربران بتوانند بهترین تمیز کنندگی را برای خود رقم بزنند. بیشتر جاروبرقی های ال جی قدرت موتور 1800 تا 2000 وات دارند که به خوبی از پس کثیف ترین محیط ها نیز بر خواهند آمد به نحوی که حتی ریزترین زباله ها را نیز می توان به خوبی جمع آوری کرد.
جاروبرقی VC5420 یکی از بهترین های ال جی از نوع مخزن دار است که با توجه به ظاهر جمع و جور و همچنین قدرت فوق العاده 2000 وات، به یکی از بی نظیر ترین مدل ها برای خرید جهیزیه تبدیل شده است.

البته اگر شما به مدل های مخزن دار علاقه مند هستید، با مشاهده لیست جاروبرقی فیلیپس در آترین کالا می توانید نمونه های متنوع مخزن دار از این محصول را مشاهده کنید.

3- جاروبرقی فیلیپس FC9570، باکیفیت و جمع و جور

یکی دیگر از شرکت هایی که توانسته با عرضه جاروبرقی های جدید، حاکمیت خود را در بین افراد قطعی کند فیلیپس است. مدل FC9570 از نظر قدرت و زیبایی یکی از باکیفیت ترین محصولات این کمپانی است که در آن برای کارایی بهتر و راحت کاربران از مخزن به جای کیسه استفاده شده است. ظاهر جمع و جور این جاروبرقی در کنار قدرت مکش 410 وات و قدرت موتور 2000 وات، سبب شده تا بسیاری از خانم های جوان برای خرید جهیزیه خود آن را از اولویت های انتخاب قرار دهند. چرا که بسیاری از زوج های جوان شاید اوایل زندگی از فضای کمی برای جای دادن لوازم خود برخوردار باشند.

4- جاروبرقی کم صدا برای جهیزیه، BGL8SILM1

بسیاری از کمپانی های تولید کننده جاروبرقی از جمله بوش جدای از قابلیت هایی که برای تمیزی هر چه بیشتر محیط در نظر می گیرند، به میزان نویز و سر و صدایی که هنگام روشن بودن جاروبرقی پخش می شود نیز توجه می کنند.
جاروبرقی بوش BGL8SILM1 یکی از محصولات فوق العاده بی صدای کمپانی بوش است که میزان نویز و صدای آن 59 دسی بل است و به نحوی می توان گفت اصلاً سر و صدای نا مطلوبی را در فضای سالن شما ایجاد نخواهد کرد.
اگر از کاربرانی هستید که قصد خرید بهترین جاروبرقی برای جهیزیه را دارید و البته محدودیتی از بابت بودجه و صرف هزینه ندارید، مدل BGL8SILM1 برای شما بهترین گزینه انتخابی خواهد بود.

راهنمای انتخاب جاروبرقی برای جهیزیه

5- محیط بهداشتی با جاروبرقی پاناسونیک MC-CG715

پاناسونیک نیز همانند دیگر شرکت های رقیب با طراحی فناوری های به روز بر روی جاروبرقی ها توانسته سهم قابل ملاحظه ای را از بازار جهانی به خود اختصاص دهد. تکنولوژی فیلتر بهداشتی از مهم ترین قابلیت های یک جاروبرقی خوب برای جذب آلاینده ها و غبار موجود در هوا است که در هنگام جارو کشیدن به صورت معلق در هوا پخش می شوند.
یکی از نکات حائز اهمیتی که اغلب نو عروس ها بسیار به آن توجه می کنند داشتن وسایلی کاملاً تمیز و بدون گرد و خاک است. با توجه به این موضوع، جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715 با دارا بودن فیلتر بهداشتی امکان یک محیط کاملاً بهداشتی و سالم را برای آنها ایجاد خواهد کرد. البته این فیلتر یکی از بهترین فناوری ها برای افرادی است که سابقه آلرژی و حساسیت دارند؛ چرا که بدون هیچ مشکلی می توانند نظافت و تمیز کاری سالن خود را انجام دهند.

جاروبرقی برای جهیزیه را از کجا بخریم؟

با توجه به مطالبی که در اختیار شما درباره مشخصات و ویژگی های یک جاروبرقی ایدئال قرار دادیم، اکنون می توانید با مشاهده لیست قیمت جاروبرقی در آترین کالا، بهترین مدل ها را از معروف ترین برندهای مطرح روز دنیا با مناسب ترین قیمت، تضمین اصالت و گارانتی 18 ماهه، انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی آترین کالا می تواند یکی از برترین سایت های انتخابی برای خرید جاروبرقی باشد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانه‌داری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟