«بچه» ایرج طهماسب فاتح بلامنازع نوروز 1401 !


«بچه» ایرج طهماسب فاتح بلامنازع نوروز 1401 !

هنر امروز: مجموعه عروسکی و کمدی «مهمونی» جدیدترین ساخته ایرج طهماسب است که از نمایش خانگی پخش می‌شود. در این برنامه هم آقای مجری با عروسک‌های جدید داستان‌های بامزه‌ای دارد. در دیوار به دیوار خانه یک تالار عروسی است و کارکنان تالار با آقای...

«بچه» ایرج طهماسب فاتح بلامنازع نوروز 1401 !

هنر امروز: مجموعه عروسکی و کمدی «مهمونی» جدیدترین ساخته ایرج طهماسب است که از نمایش خانگی پخش می‌شود. در این برنامه هم آقای مجری با عروسک‌های جدید داستان‌های بامزه‌ای دارد. در دیوار به دیوار خانه یک تالار عروسی است و کارکنان تالار با آقای مجری رفاقت و رفت و آمد دارد. «سهیلا خانم»، «کته خانم»، «نوروز» و خیلی از شخصیت‌های جدید، کارکنان تالار هستند. آقای مجری دوستان جدیدی دارد اما همچنان باید مانند برنامه‌های گذشته خرابکاری‌های این دوستان را چاره کند :)


آقای مجری در خلال گفت‌وگو با شخصیت‌ها پیام‌های مثبتی از جمله احترام به بزرگترها و آداب معاشرت را آموزش می‌دهد. عروسک پسربچه‌ای که گل فروش است، عادت به فحاشی دارد و از الفاظ نامناسبی استفاده می‌کند و نمایش آن می‌تواند برای کودکان تقلیدپذیر باشد. اما آقای مجری با مهربانی با او صحبت می‌کند و ناسزا گفتن او را مذمت می‌کند. در این میان شخصیت «بچه» با صداپیشگی هوتن شکیبا در دل‌های مردم جا باز کرد و یاد خاطرات کلاه قرمزی در سال‌های دور زنده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !