بیش از سه هزار فقره تسهیلات به مددجویان زنجانی پرداخت شد


بیش از سه هزار فقره تسهیلات به مددجویان زنجانی پرداخت شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در راستای گره‌گشایی بخشی از مشکلات مددجویان تحت حمایت، در سال گذشته بیش ازسه هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

روح الله صالحی روز چهارشنبه در تشریح بخشی از خدمات این نهاد در سال گذشته افزود: این میزان تسهیلات در راستای گره‌گشایی بخشی از مشکلات مددجویان تحت حمایت و توانمندسازی آنها و به صورت قرض الحسنه در سال ۱۴۰۰ از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان پرداخت شده است.

وی امیدآفرینی در جامعه به‌ویژه در بین جامعه هدف کمیته امداد را مهم دانست و گفت: باید به مناطق محروم و روستایی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم تا منجر به بهبود وضعیت معیشتی مددجویان، شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهار داشت: باید تحول آفرینی و رونق اقتصادی در این مناطق را با خلق فرصت های شغلی جدید و توسعه اشتغال ایجاد کنیم.

صالحی توجه به توانمندی افراد، ایجاد مهارت و نهادینه سازی فرهنگ کار و تلاش در بین مددجویان تحت حمایت را مهم دانست و گفت: در سایه اشتغال زایی، علاوه بر ایجاد درآمد از کسب و کار برای فرد شاغل و توانمندسازی خانواده، در بخش کلان نیز رونق تولید اقتصادی ایجاد می شود.

وی با تاکید بر برنامه ریزی مناسب و مطلوب برای امسال تصریح کرد: ضرورت دارد حوزه های مختلف با اجرای به موقع برنامه ها براساس تقویم زمانی، با انسجام و همدلی و چاشنی خلاقیت و نوآوری از ابتدای سال در جهت تحقق برنامه ها تلاش کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهار داشت: باید با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه ارتقاء اعتماد مردمی و افزایش مشارکت عمومی به نفع جامعه هدف در سال جدید بیشتر تلاش شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط