تعمیر پنکه


با افزایش دمای هوا و پیش رفتن به سوی فصل های تابستان و گرم استفاده از وسایلی نظیر پنکه به شدت زیاد میشه و رشد پیدا میکنه . در برخی از مواقع با توجه به شرایط محیط مانند کوچک بودن جا استفاده از پنکه به جای کولر بسیار برتر می باشد .

با افزایش دمای هوا و پیش رفتن به سوی فصل های تابستان و گرم استفاده از وسایلی نظیر پنکه به شدت زیاد میشه و رشد پیدا میکنه . در برخی از مواقع با توجه به شرایط محیط مانند کوچک بودن جا استفاده از پنکه به جای کولر بسیار برتر می باشد . در نمونه های جدید پنکه دارای ویژگی هایی نظیر تنظیم سرعت، دامنه نوسان ، تایمر خودکار ، تنظیمات دستگاه به وسیله ریموت کنترل و سایر امکانات می باشند. تعمیر پنکه در ایران تعمیر در کوتاه ترین مدت ممکن توسط افراد حرفه ای و دارای تخصص و با ابزارآلات مدرن و به روز سرویس می شود. توجه داشته باشید ایراد فیزیکی دستگاه شامل تعمیرات نمی شود !

سرویس های مربوط تعمیر پنکه

تعمیر پنکه

بیشتر مشکل مشتریان ما شامل این خرابی ها می باشد :

با وجود اینکه پنکه به برق متصل می باشد و همچنین کلید های آن متصل هست اما پنکه کار نمیکند و نمی چرخد موتور پنکه خراب می باشد کلید های پنکه خراب می باشد سیم رابط قطعی و یا دوشاخه خراب می باشد موتور آماده به کار می باشد و صدا می دهد اما پنکه نمی چرخد یاتاقان موتور دارای مشکل می باشد و خراب شده است پنکه بیش از حد دارای لرزش و تکان و صدا می باشد دستگاه پنکه فقط در حالت تند کار می کند موتور پنکه بیش از اندازه داغ میکند خازن دستگاه سوخته و غیر قابل استفاده می باشد و سایر مشکلات …

تعمیرات پنکه در ایران تعمیر

تعمیر پنکه در تهران

متخصصین ایران تعمیر شامل شده از تعمیرکاران سطح بالا و با تجربه و با علم بالا تمامی وسایل خانگی شما را به بهترین شکل سرویس و در سریع ترین وقت به شما تحویل می‌دهد. ایران تعمیر با استفاده از قطعات یدکی با کیفیت و اصلی از همه برندهای موجود در ایران پشتیبانی کرده و کلیه پنکه‌های رومیزی، ایستاده، پایه بلند، سقفی را تعمیر و سرویس می‌کند .

تعمیر پنکه

سایر خدمات ایران تعمیر

تعمیر کولر گازی تعمیر کولر آبی

آدرس : میدان پاستور – نرسیده به آذربایجان – پلاک 1057 – طبقات فوقانی کرمان موتور

شماره تماس

021-22539797

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی