اظهارات ضدبرجامی مسئول سیاست خارجی اروپا کارشکنی در روند گفتگوهای وین است


اظهارات ضدبرجامی مسئول سیاست خارجی اروپا کارشکنی در روند گفتگوهای وین است

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: با اظهارات ضدبرجامی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا کارشکنی در روند گفتگوهای وین است.

فداحسین مالکی در رابطه با اظهارات ضدبرجامی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ، گفت: باید اذعان کرد برخی موضع گیری های سیاسی مقامات اروپایی صرفا مصرف داخلی برای خودشان دارد را رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به توافق هسته ای کاملا مشخص است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در واقع همگان می دانند غربی ها در راستای اجرای برنامه اقدام مشترک کارشکنی کردند و اکنون نیز نمی توانند ایران را متهم به کارکشنی در روند گفتگوهای برجامی کنند.

وی با یادآوری اینکه آمریکایی ها خواهان مذاکره مستقیم با کشورمان هستند و این امر را بارها اعلام کرده اند، ادامه داد: به عبارتی در شرایط کنونی اختلاف نظر جدی میان اروپایی ها و آمریکایی ها وجود دارد لذا مشاهده می شود هر کدام از این کشورها برای دستیابی به منافع بیشتر موضع گیری های سیاسی و منفی نسبت به توافق می کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید یادآور شد به دلیل رخدادهای اخیر اوکراین، رسیدگی به برجام به مسئله دوم برای غربی ها تبدیل شده لذا اقدام به فرافکنی می کنند.

اظهارات ضدبرجامی مسئول سیاست خارجی اروپا کارشکنی در روند گفتگوهای وین است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اروپایی ها و کاخ سفید نمی خواهند منافع ایران در توافق هسته ای تامین شود از این شاهد شانه خالی کردن مقامات غربی نسبت به پذیرفتن تعهدات برجامی هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟