رفع تصرف 11 هزار مترمربع از اراضی ملی


رفع تصرف 11 هزار مترمربع از اراضی ملی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از رفع تصرف 11 هزار و 500 متر مربع از اراضی ملی استان در ایام نوروز 1401 توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن این اداره کل خبر داد.

به گزارش مشرق، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه ۱۱هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در استان رفع تصرف شد، اظهارکرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی در ایام نوروز ۱۴۰۱ با اجرای ۴ مورد به مساحت حدوداً ۱۱هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی ۴۵ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

وی با اشاره به جزئیات این ۴ پرونده گفت: این ۴ پرونده رفع تعرض فوری مربوط به شهرستان بجنورد به مساحت ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع و ارزش ریالی ۴۵ میلیارد ریال در ایام نوروز ۱۴۰۱ می باشد که با تلاش یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل به دولت برگردانده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی این‌گونه افزود: شهروندان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج