چری آریزو 6 پرو به زودی در بازار ایران + مشخصات، امکانات و عکس


چری آریزو 6 پرو به زودی در بازار ایران + مشخصات، امکانات و عکس

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) شرکت مدیران خودرو اعلام کرده قرار است در بهار سال جاری از سدان لوکس خود، چری آریزو 6 پرو رونمایی به عمل آورد. جزئیات را در ادامه بخوانید. از زمانی که خودروهای مونتاژی چینی وارد بازار داخلی ما شده‌اند، تب خرید و فروش شاسی بلندها و کراس اوورها روند رو به رشدی داشته است. علت... نوشته چری آریزو 6 پرو به زودی در...

شرکت مدیران خودرو اعلام کرده قرار است در بهار سال جاری از سدان لوکس خود، چری آریزو 6 پرو رونمایی به عمل آورد. جزئیات را در ادامه بخوانید.

از زمانی که خودروهای مونتاژی چینی وارد بازار داخلی ما شده‌اند، تب خرید و فروش شاسی بلندها و کراس اوورها روند رو به رشدی داشته است. علت محبوبیت این خودروها می‌تواند تنوع و قیمت مقرون به صرفه‌ای باشد که دارند. از طرف دیگر کیفیت ساخت و فضای جادار آنها برای درون شهری و برون شهری گزینه مناسبی خواهد بود.

چری آریزو 6 پرو با امکاناتی جدید در راه بازار

خودروسازان داخلی نیز با کنترل روی رفتار مشتریان به این نتیجه رسیده‌اند که بازار کراس اوورها و شاسی بلندها پررونق است و به همین خاطر در این بخش سرمایه گذاری کرده و به تولید و مونتاژ می‌پردازند. اکنون تمرکز برخی از کمپانی‌های داخلی بر روی تولید کلاس‌های خودرویی جدید و علی الخصوص کراس اوورها و سدان‌های لوکس است.

متاسفانه تنها مشکل و ضعفی که در این زمینه دیده می‌شود به کیفیت تولید خودروها مربوط می‌شود. محصولات متنوع شرکت‌های ایرانی از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیستند و آن قسمت از تقاضای بازار که به دنبال خودروی با کیفیت است، عقیم و بی‌نتیجه باقی می‌ماند.

چری آریزو 6 پرو به زودی در بازار ایران + مشخصات، امکانات و عکسچری آریزو 6 پرو به زودی در بازار ایران + مشخصات، امکانات و عکس

یکی از خودروسازانی که سعی کرده خودروهای مونتاژی با کیفیتی را روانه بازار داخلی کند، مدیران خودرو است که موفق شده با عرضه خودروی آریزو 5 و آریزو 6 محبوبیت زیادی بین مشتریان ایرانی کسب کند. اکنون آریزو 6 توانسته جایگاه خوبی را میان ایرانیان بدست آورد.

این خودرو در سال 1397 و همزمان با ممنوعیت واردات خودرو روانه بازار شد. اکنون پس از 3 سال حضور این خودرو در بازار داخلی بد نیست نگاهی به محصول خوب مدیران خودرو بیندازیم و ببینیم که تا چه حد توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. یکی از مهمترین فاکتورهای تأثیرگذار در محبوبیت آریزو 6، طراحی منظم و هارمونیک آن است.

در واقع ظاهر خشن و بدنه عضلانی این خودرو برای مشتریان جالب توجه است و بی‌شک دل هر مشتری را خواهد برد. درون کابین آریزو 6 نیز شاهد فضایی مدرن و زیبا هستیم که با متریال خوب و قابل قبول سعی در جلب نظر مخاطب است. در آن سال‌ها مشتریان دقیقا دنبال چنین ماشینی بودند که بتواند ظاهر زیبا و مدرن و مشخصات خوبی داشته باشد.

از جمله امکانات این خودرو می‌توان به 6 کیسه هوا، نمایشگر بزرگ 9 اینچی، دوربین 360 درجه، نمایشگر 7 اینچی پشت فرمان و موتور 1.5 لیتری توربوشارژ اشاره کرد که در مجموع موفق شده دل هر خریداری را برباید. یکی دیگر از مولفه‌های مهم ضمانت نامه 5 ساله این خودرو به همراه شرایط آسان خرید آن است.

چری آریزو 6 پرو به زودی در بازار ایران + مشخصات، امکانات و عکسچری آریزو 6 پرو به زودی در بازار ایران + مشخصات، امکانات و عکس

حال که در مورد آریزو 6 زیاد صحبت کردیم، بد نیست خبر خوش مدیران خودرو مبنی بر رونمایی و عرضه آریزو 6 پرو را نیز بدهیم. این شرکت خودروساز اعلام کرده که به زودی از سدان لوکس خود با پسوند پرو رونمایی به عمل خواهد آورد. این خودرو اولین بار در مراسم رونمایی از فونیکس در معرض دید قرار گرفت.

اکنون مدیران خودرو اعلام کرده که خودروی جدید خود را به همراه امکانات رفاهی بیشتر و فناوری‌های مدرن تر در بهار 1401 عرضه خواهد کرد. مشخصات دقیق فنی و آپشن‌های Arrizo 6 Pro همچنان مشخص نشده است و باید منتظر اطلاعیه‌های بعدی این شرکت باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟