عکس جدید مژده لواسانی مجری معروف ایرانی!


عکس جدید مژده لواسانی مجری معروف ایرانی!

مژده لواسانی مجری معروف ایرانی با انتشار تصویری از خود نوشت: زان سوی بهار و زان سوی باران زان سوی درخت و زان سوی جویبار در دورترین فواصل هستی نزدیک ترین مخاطب من باش

مژده لواسانی (زاده ۲۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران) مجرى، سردبیر، شاعر ، نویسنده و گوینده رادیو و تلویزیون ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی حقوق است.

عکس جدید مژده لواسانی مجری معروف ایرانی!

لواسانی فعالیت رسانه‌ای را در سه سالگی و با برنامهٔ «سلام کوچولو» آغاز نموده‌ است. و بعد از آن با برنامه‌های «بچه‌های انقلاب» و «بوی گلِ آفتاب» همکاری‌اش را با رادیو سراسری ادامه داده‌ است و اولین نویسندگی مستقل برای رادیو را نیز با برنامهٔ «من هم می‌توانم» تجربه کرده‌ است. او همچنین در سنین کودکی و نوجوانی تجربهٔ بازیگری در سریال‌های «پلاک ۱۴» (به کارگردانی مهران مدیری) و «خبرنگار» (به کارگردانی محمد حسن‌زاده) را دارد و در عرصهٔ نمایش هم نویسندگی و کارگردانی چندین تئاتر مذهبی نظیر «ظهور خورشید»، «خورشید در پس ابر» و «آفتاب هشتم» را بر عهده داشته‌ است.

عکس جدید مژده لواسانی مجری معروف ایرانی!

وی همچنین در سریال «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی ایفای نقش کرده‌ است. لواسانی از سال ۱۳۸۳ با اجرایی در «برنامهٔ کبوتر دات کام» تاکنون مجری و نویسندهٔ برنامه‌های مختلف تلویزیون بوده‌ است. او در سال ۱۳۹۶ به انتخاب مردم در نظرسنجی تلویزیون به عنوان بهترین مجری زن تلویزیون انتخاب شد «کاملاً دخترونه» از مهمترین برنامه‌های او در شبکهٔ سه سیما بوده‌ است.

عکس جدید مژده لواسانی مجری معروف ایرانی!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی