برنامه پیشرفت استان اردبیل باهدف رفع نیازهای ضروری شهرستان‌ها اجرا می‌شود


برنامه پیشرفت استان اردبیل باهدف رفع نیازهای ضروری شهرستان‌ها اجرا می‌شود

استاندار اردبیل با اشاره به تدوین برنامه پیشرفت استان در زمینه‌های مختلف، هدف از این برنامه را شناسایی پروژه‌های مهم هر شهرستان و هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه برای اجرا در سال جاری عنوان کرد.

سید حامد عاملی ۱۷ فروردین در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان گرمی اظهار کرد: لازم است فرمانداران نسبت به طرح پروژه‌های مهم در شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها اقدام و برنامه اصلی پیشرفت استان دراین‌خصوص مدنظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: با شناسایی و اولویت دادن به پروژه‌های مهم و ضروری شهرستان که در قالب برنامه پیشرفت قرار دارد، نسبت به توزیع اعتبارات به این پروژه‌ها نیز توجه ویژه‌ای به عمل آید.

استاندار اردبیل به پروژه‌های مشخص شده در برنامه پیشرفت شهرستان گرمی اشاره کرد و گفت: اجرای طرح گردشگری گیلارلو، مجتمع آبرسانی روستایی موران، چندین مجتمع آبرسانی روستایی و اصلاح خط انتقال آب از جمله نیازمندی‌های این شهرستان بوده و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مرتبط برای تسریع در اجرای آن انجام می‌شود.

عاملی تصریح کرد: تأمین سرمایه در گردش برای واحدهای نیمه‌فعال، احداث چهارخطه ورودی گرمی، احداث باند دوم گرمی - بیله‌سوار و پیگیری و تعیین تکلیف محل اجرای نهضت ملی مسکن از دیگر اولویت‌های مطرح شده این شهرستان است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای عملیاتی شدن آن از سوی دستگاه‌های مرتبط انجام‌گرفته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن