37 هزار و 520 حامی از ایتام گلستان حمایت می‌کنند


37 هزار و 520 حامی از ایتام گلستان حمایت می‌کنند

گرگان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: 37 هزار و 520 حامی بومی و غیربومی 12 هزار و 38 نفر از ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند زیر پوشش این نهاد را مورد حمایت مالی قرار می‌دهند.

عیسی بابایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشت: پارسال با افزایش حدود ۸۰ درصدی جذب حامی ایتام استان، افزون بر ۴۱۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی برای این افراد جمع‌آوری شد.

وی با قدردانی از مشارکت خیرین در اجرای طرح اکرام گلستان افزود: میانگین حمایت مالی ماهانه از هر یتیم در استان به چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال افزایش یافته ولی این رقم با میانگین کشوری هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، فاصله دارد.

وی در خصوص اجرای طرح اکرام و جذب حامی در ماه مبارک رمضان برای افزایش سرانه پرداختی به ایتام، تصریح کرد: این طرح در دست اجرا بوده و خیرین برای حمایت مالی از ایتام یا فرزندان خانوارهای نیازمند ( طرح محسنین ) در استان می توانند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها، تماس با شماره تلفن ۳۲۴۸۰۷۷۴ ، ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ و آدرس اینترنتی EKram-emdad.ir اقدام کنند.

به گفته بابایی هر حامی می تواند ماهانه با پرداخت ۳۰۰ هزار ریال و بیشتر از آن، یک یتیم یا فرزند خانوار نیازمند را زیرپوشش حمایت مالی خود قرار دهد.

وی افزود: پارسال با اجرای طرح اکرام در ماه مبارک رمضان، هشت هزار حامی ایتام توسط کمیته امداد استان جذب شده بود.

به گزارش ایرنا، بیش از ۸۳ هزار خانوار با ۱۵۱ هزار نفر جمعیت زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

گلستان ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی