خانه احزاب خراسان شمالی از سیاسی بازی خارج می‌شود


خانه احزاب خراسان شمالی از سیاسی بازی خارج می‌شود

رئیس خانه احزاب خراسان شمالی گفت: به دنبال این هستیم که خانه احزاب استان را از سیاسی بازی و سیاسی کاری خارج کرده و در کنار احزاب اصولگرا و اصلاح طلب و مستقلین مطالبات مردمی را پیگیری کنیم.

سید میکائیل محمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه احزاب در خراسان شمالی مدت زیادی است که از مردم فاصله گرفته‌اند، اظهار کرد: احزاب با مردم فاصله بسیاری دارند و اکنون تلاش بر این است که با سرعتی بالا از حرف زدن خارج شده و به عمل برسیم.

وی با اشاره به دومین جلسه رسمی خانه احزاب که هفته گذشته برگزار شد نیز افزود: در این جلسه نمایندگان احزاب استانی اصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین به صورت رسمی دور هم جمع شده و بر این اساس برای موضوعات مهم استان و برنامه‌های توسعه محور، تبادل نظر کردند.

محمدی ادامه داد: در این جلسه نیز قرار شد تا برگزاری این جلسات، ماهانه ادامه داشته باشد و در هر جلسه به یکی از موضوعات حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، خانواده، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر، پزشکی و... پرداخته شود.

وی دعوت از مدیران اجرایی و دیدار با مدیران صنایع و بانک‌های دولتی و خصوصی را نیز از دیگر برنامه‌های خانه احزاب استان برای پیگیری مشکلات استان اعلام کرد و گفت: بنا داریم تا مشکلات تمامی شهرستان‌ها و حتی مشکلات روستایی به ویژه در حوزه راه و آب را نیز پیگیری کنیم تا صرفاً معطوف به مرکز استان نباشیم.

رئیس خانه احزاب خراسان شمالی تاکید کرد: سال بعد، انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی را نیز در پیش رو داریم که به همین مناسبت، دعوت و پرسش از نمایندگان استان و رصد بیش از پیش فعالیت آن‌ها از دیگر اقدامات ما در این حوزه خواهد بود.

وی ادامه داد: قرار نیست نماینده‌ای با حمایت احزاب رأی بیاورد اما پاسخگوی دغدغه احزاب برای رفع مشکلات جامعه نباشد.

محمدی ادامه داد: هدف ما، دفاع از آرمان‌های نظام و اسلام و خط قرمز ما نیز کشورمان ایران است؛ همه ما پای انقلاب هستیم و به دنبال رفع مشکلات و کاهش سوء مدیریت‌ها هستیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان