بنیاد برکت یکهزار و 100 شغل در ورامین ایجاد کرد


بنیاد برکت یکهزار و 100 شغل در ورامین ایجاد کرد

تهران - ایرنا - مجری بنیاد برکت استان تهران گفت: سال گذشته این بنیاد با حمایت از طرح‌های اشتغالزایی روستایی، برای یکهزار و 100 نفر در شهرستان ورامین شغل پایدار ایجاد کرد.

مریم نظری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنیاد برکت با شناسایی و تعریف زنجیره ارزش اولویت‌دار در مناطق هدف، تلاش دارد تا ضمن ایجاد شغل و افزایش تولید، برای محصولات ایجاد شده بازار فروش را نیز تامین کند.
وی افزود: بنیاد برکت با هدف ایجاد شغل پایدار موفق شد تا سال گذشته با حمایت از ۳۴۶ طرح در مناطق مختلف شهرستان ورامین برای یکهزار و ۱۰۰ نفر شغل پایدار ایجاد کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: اعتبار اختصاص یافته به این طرح‌ها ۱۵۰ میلیارد ریال بود.
نظری ادامه داد: از مجموعخ ۳۴۶ طرح اجرا شده در ورامین، ۲۰۳ طرح در بخش مرکزی و ۱۴۳ طرح در بخش جوادآباد این شهرستان اجرا شد.
وی افزود: رسته‌های شغلی ایجاد شده توسط بنیاد برکت شامل دامپروری، کشاورزی، زنبورداری، گلخانه‌های کوچک مقیاس، کارگاه تولید گلاب و عرقیجات، محصولات خانگی، کارگاه‌های صنایع دستی، قالیبافی، خیاطی، چرم دوزی وسایر مشاغل فنی خدماتی است.
مجری بنیاد برکت استان تهران یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال ۴۰۰ طرح اشتغالزا در مناطق مختلف شهرستان ورامین با حمایت‌های مادی و معنوی بنیاد برکت اجرا می‌شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا