قتل و کشتار از سوی هر آیین و مسلکی محکوم است


قتل و کشتار از سوی هر آیین و مسلکی محکوم است

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه موقت جوانرود ضمن محکوم کردن جنایت اخیر در حرم رضوی و شهادت 2 تن از روحانیون، گفت: تندرویی، قتل و کشتار از سوی هر دین، آیین و مسلکی محکوم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا «محمدعزیز حسامی» در خطبه های نماز جمعه جوانرود به اهمیت فضایل ماه مبارک رمضان پرداخت و افزود: این ماه نزد پروردگار آنچنان ارزشمند است که درگاه بهشت در آن باز و تمام درهای جهنم بسته می‌شود که نشان از رحمت الهی در ماه رمضان دارد.

وی با اشاره به اینکه ختم قرآن از بهترین خیرات است، اظهار داشت: انس با قرآن و قرائت آن در ماه مبارک رمضان راه رسیدن به کمال الهی است.

خطیب جمعه جوانرود با بیان اینکه انس با قرآن مختص به با سواد و بی سواد نیست خاطرنشان کرد: در این ماه مبارک باید نسبت به ذکر، دعا، نیایش و بهره گیری از فضائل ماه مبارک رمضان اهتمام جدی داشته باشیم.

امام جمعه موقت جوانرود در ادامه به اهمیت حفظ محیط زیست اشاره کرد و گفت: حفظ محیط زیست وظیفه همگانی و بهره برداری بی رویه از آن حرام است.

ماموستا حسامی بر ضرورت استفاده از ظرفیت سمن ها برای حفظ محیط زیست اشاره کرد و افزود: متاسفانه امروز سمن ها و سازمان های مردم نهاد فقط در حد شعار به محیط زیست نگاه می کنند.

وی بر نظارت بیشتر بر بازار تاکید کرد و یادآور شد: گرانی افسار گسیخته و التهاب بازار رضایت بخش نیست و مسئولان باید نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند و کسبه و اصناف نیز باید انصاف و اخلاق را رعایت کنند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن