قیمت تیگو 8 پرو ، تیگو 8 کلاسیک و تیگو 7 پرو در ایران اعلام شد


قیمت تیگو 8 پرو ، تیگو 8 کلاسیک و تیگو 7 پرو در ایران اعلام شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) قیمت تیگو 8 پرو ، تیگو 8 کلاسیک و تیگو 7 پرو برای بازار ایران اعلام شد. مدیران خودرو این خودروها را با نشان فونیکس به شکل نقدی و اقساطی ویژه فروردین 1401 به بازار عرضه می‌کند. شرکت مدیران خودرو در سال 1400 برند فونیکس را معرفی کرد تا از این پس خودروهای پرچمدار چری... نوشته قیمت تیگو 8 پرو ، تیگو 8 کلاسیک و تیگو...

قیمت تیگو 8 پرو ، تیگو 8 کلاسیک و تیگو 7 پرو برای بازار ایران اعلام شد. مدیران خودرو این خودروها را با نشان فونیکس به شکل نقدی و اقساطی ویژه فروردین ۱۴۰۱ به بازار عرضه می‌کند.

شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ برند فونیکس را معرفی کرد تا از این پس خودروهای پرچمدار چری را با این برند به بازار ایران عرضه کند. در همین راستا این خودروساز بزرگ بخش خصوصی قصد دارد خودروهای فونیکس تیگو 7 پرو، تیگو 8 پرو و تیگو 8 کلاسیک را به شکل نقدی و اقساطی ویژه فروردین ۱۴۰۱ به بازار عرضه کند. این خودروها با موعد تحویل 45 روز کاری به دست مشتریان خواهند رسید. در ادامه جزئیات قیمت تیگو 8 کلاسیک، تیگو 7 پرو و Tiggo 8 پرو در فرودین ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:

قیمت تیگو 8 پرو ، تیگو 8 کلاسیک و تیگو 7 پرو

شرکت مدیران خودرو در وبسایت فروش اینترنتی محصولات خود برای فونیکس تیگو 7 پرو قیمت ۱ میلیارد و ۱۹۰ میلیون و ۶۷۳ هزار تومان، برای فونیکس تیگو 8 کلاسیک قیمت ۱ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان و برای فونیکس تیگو 8 پرو قیمت ۱ میلیارد و ۷۱۱ میلیون و ۷۷۳ هزار تومان را در نظر گرفت.

گفتنی است فونیکس 8 کلاسیک به عنوان مدل ارزان‌تر Tiggo 8 پرو محسوب می‌شود؛ این نسخه از موتور 2 لیتری توربو با قدرت ۱۷۰ اسب بخار و گیربکس CVT بهره می‌برد و همچنین نسبت به نسخه پرو با امکاناتی کمتری به فروش می‌رسد. علاوه بر این، فونیکس تیگو 8 کلاسیک از لحاظ تریم داخلی و جزئیات ظاهری نیز نسبت به Tiggo 8 پرو متفاوت خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش