دادستان نیشابور: دستگیری ٣ دختر در گلزار شهدا بخاطر رقص و پایکوبی


دادستان نیشابور: دستگیری ٣ دختر در گلزار شهدا بخاطر رقص و پایکوبی

سید محمد حسینی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب نیشابور اظهار کرد: شب گذشته پس از انتشار تصاویر و فیلمی در فضای مجازی از رقص و پایکوبی 3 دختر جوان در گلزار شهدای بهشت فضل، بلافاصله دستورات لازم مبنی بر شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دادستان نیشابور: دستگیری ٣ دختر در گلزار شهدا بخاطر رقص و پایکوبی

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب نیشابور (خراسان رضوی) از شناسایی و دستگیری 3 هنجارشکن گلزار شهدای بهشت فضل این شهرستان خبر داد.

سید محمد حسینی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب نیشابور اظهار کرد: شب گذشته پس از انتشار تصاویر و فیلمی در فضای مجازی از رقص و پایکوبی ۳ دختر جوان در گلزار شهدای بهشت فضل، بلافاصله دستورات لازم مبنی بر شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: با توجه به جریحه دار شدن احساسات، افکار عمومی مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تیمی متشکل از کارشناسان پلیس فتا با هدایت قاضی کشیک تحقیقات خود را آغاز کرد که در همان ساعات اولیه متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

حسینی در ادامه گفت: متهمان در حضور مقام قضایی با ابراز ندامت و پشیمانی فراوان از این اقدام هنجار شکنانه خود، از عموم مردم عذرخواهی و تقاضای عفو و بخشش کردند که با توجه به اظهار پشیمانی و عذرخواهی آنان، با قرار تامین کیفری مناسب، پرونده تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: والدین و خانواده ها نقش مهمی در تربیت و کنترل فرزندان خود دارند. از این رو باید قبل از بروز اینگونه اقدامات هنجار شکنانه فرزندان خود را نسبت به عواقب آن توجیه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا