توزیع روزانه 500 پرس غذای گرم میان محرومان در ماه رمضان/ساخت جهادی 4 باب منزل توسط بچه‌های مسجد


توزیع روزانه 500 پرس غذای گرم میان محرومان در ماه رمضان/ساخت جهادی 4 باب منزل توسط بچه‌های مسجد

شکوری با اشاره به فعالیت‌های مومنانه کانون امام حسن مجتبی(ع) اسفراین در ماه مبارک رمضان، گفت: پخت روزانه 500 پرس غذای گرم و توزیع در روستاهای محروم شهرستان و توزیع 313 بسته معیشتی به مناسبت سالروز ولادت امام حسن(ع) ازجمله این کمک‌ها است.

«سعید شکوری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) در اسفراین استان خراسان شمالی، در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همزمان با ماه میهمانی خدا روزانه پخت و توزیع 500 پرس غذای گرم از سوی این کانون فرهنگی هنری انجام می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: همچنین به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) 313 بسته غذایی میان قشار محروم توزیع می شود و مراسم مناجات خوانی و برپایی حلقه های معرفتی بخش دیگری از برنامه های فرهنگی این کانون در ماه مبارک رمضان است.

شکوری به فعالیت های جهادی بچه های این کانون هم اشاره کرد و گفت: بچه های کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) اسفراین به مدت هفت روز در منطقه مرزی راز و جرگلان اقدام به ساخت چهار باب منزل کردند و در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و عمرانی نیز خدمات گسترده ای ارایه دادند.

وی به حمایت های بچه های این کانون از دانش آموزان نیز اشاره و تصریح کرد: 313 بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان توزیع شد، ضمن اینکه در ابتدای شروع سال تحصیلی نیز 120 بسته فرهنگی و 40 تبلت برای دانش آموزان تهیه و توزیع کردیم. همچنین، به منظور تقویت درسی دانش آموزان به آنها برنامه آموزشی تحصیلی ارایه شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) اسفراین تاکید کرد: در ابتدای شیوع بیماری کرونا ضدعفونی معابر و خیابان ها، توزیع بسته های بهداشتی توسط گروه جهادی کانون انجام می شد و تعدادی از روحانیون نیز در تدفین و غسل اموات کرونایی مشارکت داشتند.

شکوری با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی این کانون خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره پزشکی و بهداشتی در جهت پیشگیری از شیوع ویروس بخشی از فعالیت های این کانون در بحران کرونا بوده است، با توجه به اینکه در سال های اخیر در تعدادی از روستاهای اسفراین بیماری تب مالت شایع بوده است به همین جهت مشاوره بهداشتی و خدمات لازم در مورد پیشگیری از این بیماری نیز در این روستا ارائه می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر