دستور ویژه استاندار خراسان جنوبی برای محور سرایان - کریمو


دستور ویژه استاندار خراسان جنوبی برای محور سرایان - کریمو

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی برای تسریع در روند اجرای پروژه بهسازی محور سرایان - کریمو که بخشی از آن انجام شده است، دستور ویژه صادر کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت دیروز در سفر به شهرستان سرایان از پروژه بهسازی محور سرایان - کریمو بازدید کرد و دستور داد که اعتبار لازم برای تکمیل بخش در حال اجرا تامین شود.

بهسازی و تعریض این محور به طول ۳۱ کیلومتر در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی است و از مجموع این مسیر، ۲۵ کیلومتر حد فاصل سرایان تا کریمو قرار دارد که بهسازی و تعریض ۶ کیلومتر آن در حال انجام است و به‌زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

با اتمام این بخش، عملیات اجرایی بقیه مسیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن آغاز می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی در این سفر از پروژه اجرای باند دوم فردوس - سرایان - آفریز - روم هم بازدید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: پروژه اجرای باند دوم محور فردوس - سرایان - آفریز - روم ۱۲۶ کیلومتر طول دارد و تاکنون از مجموع این محور، ۳۶ کیلومتر تکمیل شده و زیر بار ترافیک رفته است.

وحید داعی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان، عملیات اجرای ۳۰ کیلومتر دیگر از این محور با مبلغ ۸۰ میلیارد تومان را در دست اجرا دارد.

وی با اعلام افزایش ۴۰۰ درصدی اعتبارات باند دوم محور سرایان به سه راهی روم در سال جاری گفت: امسال اعتبار باند دوم این محور به ۱۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی همچنین از تامین قیر و آسفالت هشت کیلومتر از محور سرایان تا روستای بسطاق تا ۲ ماه آینده خبر داد.

استاندار خراسان جنوبی از اجرای باند دوم محور سرایان به سه راهی روم حد فاصل سرایان تا روستای بسطاق بازدید کرد و تامین اعتبارات و لزوم اتمام این پروژه را مورد تاکید قرار داد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان سرایان در ۱۶۰ کیلومتری بیرجند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...