دیدار بچه های کانون «منتظران نور» جهرم با رزمندگان دوران دفاع مقدس


دیدار بچه های کانون «منتظران نور» جهرم با رزمندگان دوران دفاع مقدس

نیکجو گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» به صورت ماهانه با یک رزمنده دوران دفاع مقدس دیدار و از وی تجلیل می کنند.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و پاسداشت رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان در دوران درخشان دفاع مقدس از جمله وظایف نهادها و گروه های مختلف به ویژه مسجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این کانون فرهنگی و هنری همواره و به بهانه های مختلف در پاسداشت شهدا پیشگام بوده و فعالیت های متعدد و متنوعی را در این زمینه انجام داده است.

وی بیان کرد: آنچه که نباید از آن غافل شد، پاسداشت بازماندگان دفاع مقدس، جانبازان، آزادگان و رزمندگان است که در کنار تجلیل از شهدا و خانواده آنان، این امر نباید به فراموشی سپرده شود.

نیکجو خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در فعالیت های فرهنگی خود، دیدار با رزمندگان دوران دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داده است.

وی ادامه داد: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری، در دیدارهای ماهانه، به دیدار رزمندگان دوران شکوهمند دفاع مقدس می روند و از نزدیک جویای احوال آنها شده و از رشادت ها و دلاورمردی هایشان در آن روزگار طلایی تجلیل می کنند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم گفت: در این دیدارها، بچه های مسجد پای خاطرات رزمندگان می نشینند تا ره توشه ای برای زندگی خود برگیرند و آن را الگوی معنوی شان قرار دهند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!