ساده‌ترین روش استعلام خلافی خودرو


ساده‌ترین روش استعلام خلافی خودرو

آیا پرداخت خلافی خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن یکی از دغدغه‌های شما هم هست؟ درصورت پرداخت‌نکردن جریمه‌های رانندگی، این جریمه‌ها پس از مدتی دو برابر می‌شوند؛ بنابراین تا دیر نشده برای پرداخت جریمه‌های رانندگی یا به‌اصطلاح صفر کردن خلافی خودرو اقدام کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از آیتول، در این مطلب قصد داریم ساده ترین روش استعلام خلافی خودرو را معرفی کنیم. اگر شما هم به‌دنبال دریافت ریزخلافی ماشین خود هستید، در ادامه مقاله همراه ما باشید. به شما قول می‌دهیم که بعد از مطالعه این مطلب، سریع‌ترین روش استعلام خلافی را یاد می‌گیرید.

استعلام خلافی خودرو از پلیس +10، روشی قدیمی و منسوخ‌شده

همه راننده‌ها حتماً باید جریمه‌های خود را در مدت‌زمان تعیین‌شده پرداخت کنند. در گذشته، افراد فقط می‌توانستند به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند. برخلاف سال‌های قبل، دیگر نیازی نیست که برای پرداخت جریمه‌ها شال‌وکلاه کنید و به پلیس +10 سر بزنید. تکنولوژی و دنیای فناوری اطلاعات کار را بسیار راحت‌تر کرده‌اند. شما عزیزان به‌راحتی می‌توانید از طریق اینترنت برای استعلام خلافی خودرو و پرداخت آن اقدام کنید.

درصورت پرداخت‌نکردن جریمه‌های رانندگی، آن‌ها پس از مدتی دوبرابر خواهند شد. همچنین در هنگام فروش و معامله خودرو حتماً باید خلافی آن را صفر کرده باشید؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که همین حالا برای استعلام رایگان خلافی خودرو اقدام کنید تا دچار جریمه‌های دیرکرد ناشی از پرداخت‌نکردن آن‌ها نشوید. در ادامه ساده‌ترین روش استعلام خلافی خودرو را معرفی خواهیم کرد.

استعلام خلافی خودرو با کد VIN، روشی جدید برای پرداخت جریمه‌ها

یکی از روش‌های جدید پرداخت خلافی خودرو، تماس با کد دستوری #110* است. با شماره‌گیری این کد، دو گزینه نمایان می‌شوند. با ارسال عدد 1 (خدمات قابل ارائه)، عبارت استعلام خلافی خودرو ظاهر می‌شود. در نهایت با وارد کردن کد 17 رقمی (VIN) پشت کارت ماشین، لیست خلافی برای شما پیامک خواهد شد. فراموش نکنید که در این روش زبان صفحه‌کلید تلفن همراه حتماً باید انگلیسی باشد.

استفاده از روش کد دستوری ممکن است کمی گیج‌کننده باشد. همچنین این روش رایگان نیست و ارسال هر پیامک برای شما، هزینه خواهد داشت.

استعلام خلافی خودرو با پیامک، روشی راحت اما هزینه‌بر

استعلام جریمه‌ها از طریق پیامک، روش ساده دیگری برای پرداخت خلافی خودرو است. در این روش باید کد VIN پشت کارت ماشین را به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید. بعد از چند دقیقه لیست جریمه‌ها برای‌تان ارسال می‌شود. استفاده از این روش نیز رایگان نبوده و برای هر پیامک مبلغی از حساب شما کسر خواهد شد.

ساده‌ترین روش استعلام خلافی خودرو

استعلام خلافی خودرو از سایت پلیس راهور، روشی رایج اما پر دردسر

استعلام خلافی از طریق سایت پلیس راهور، یکی دیگر از روش‌های رایج برای پرداخت جریمه‌های رانندگی است. برای این‌کار باید ابتدا وارد سایت پلیس راهور شوید و در بخش منوی خدمات، گزینه استعلام تخلفات رانندگی را کلیک کنید. در مرحله بعدی باید مراحل احراز هویت سخا را انجام دهید. به همین دلیل این روش می تواند دردسرهای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

با پرداخت خلافی از این طریق، می‌توانید از دو برابر شدن جریمه‌ها و حتی توقیف خودرو جلوگیری کنید. فراموش نکنید که برای رفع توقیف خودرو، باید هم خلافی و هم عوارض خودرو را پرداخت کرده باشید. برای پرداخت عوارض شهرداری ماشین می‌توانید از طریق سایت آیتول اقدام کنید.

ساده‌ترین روش استعلام خلافی خودرو

استعلام آنلاین خلافی با اپلیکیشن‌های مخصوص، بهترین روش گرفتن خلافی خودرو

بدون‌شک ساده‎ترین روش استعلام خلافی خودرو استفاده از اپلیکیشن‌های آنلاین پرداخت خلافی است. این‌روزها همه افراد با کمبود وقت و مشغله فراوان مواجه‌اند؛ بنابراین تقریباً همه آن‌ها به‌دنبال بهترین و راحت‌ترین روش استعلام و پرداخت خلافی خودرو هستند. یکی از بهترین اپلیکشن‌های استعلام خلافی خودرو، اپلیکیشن آیتول است.

با استفاده از وبسایت یا دانلود و نصب اپلیکشن آیتول، می‌توانید در سریع‌تر زمان ممکن و فقط با چند کلیک، لیست ریز خلافی خودروی خود را دریافت کنید. ‌امکان پرداخت سریع و امن جریمه‌ها نیز در این سامانه هوشمند برای کاربران فراهم شده است.

آیتول، بهترین سامانه تخصصی خدمات خودرو در کشور

در این مقاله متوجه شدیم که استفاده از خدمات آنلاین آیتول، ساده‌ترین روش استعلام خلافی خودرو در کشور است. اما پرداخت آنلاین جریمه‌ها تنها مزیت استفاده از این اپلیکشن کاربردی نیست. با مراجعه به سایت آیتول به نشانی itoll.ir یا دانلود اپلیکیشن آن، می‌توانید از امکاناتی مانند خرید و تمدید بیمه شخص‌ثالث، دریافت نوبت معاینه‌فنی و خدمات تعویض‌پلاک استفاده کنید.

همچنین خدمات کارواش در محل و رسیدگی از راه دور خودرو مانند سرویس تعویض‌روغن و فیلترها، در این سامانه برای کاربران فراهم شده است. کلیه راننده‌ها می‌توانند سامانه هوشمند آیتول را از وبسایت itoll.ir، برنامه‌های دانلود اپلیکیشن نظیر بازار، گوگل‌پلی، مایکت و برای دریافت نسخه iOS به سیب اپ، سیبچه و iApps مراجعه کنند. کلیه امکانات این سامانه به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02189518010 تماس حاصل فرمائید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز