فرماندار شهرستان ری با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام دیدار کرد


فرماندار شهرستان ری با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام دیدار کرد

فرماندار ویژه شهرستان ری با حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، فرماندار ویژه شهرستان ری با حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) دیدار و گفتگو کردند. در این نشست که روز سه شنبه 16 فروردین برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر همگرایی و تلاش همه جانبه همه دستگاه ها و نهادها را برای خدمت به مردم محروم شهرستان ری را امری ضروری برشمرد و گفت: اولویت‌های تعیین شده در حکم رهبرمعظم انقلاب به عنوان مهم‌ترین اولویت‌های کاری در آستان مقدس تعیین شده است و تحقق این امر مهم، اهتمام همه جانبه همه دستگاه‌های مسئول را طلب می‌کند.

در این دیدار تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تولیت فقید آستان مقدس با تأکید بر ادامه راه آیت الله ری‌شهری گفت: تلاش می‌کنیم این مکان مقدس را کانون فعالیت‌های دینی قرار دهیم و در مسیر خدمت به مردم شهرری حرکت کنیم.

قاضی عسکر تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا مسیر آیت الله ری شهری را به ویژه در حوزه فرهنگی ادامه دهیم و کارهای انجام گرفته تکمیل و کارهای باقی مانده را نیز اجرایی کنیم و با همکاری مسئولان شهرستان تاریخی و دارای قدمتِ شهرستان ری، آن ها را عملیاتی نماییم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) افزود: ادامه عمران و آبادانی این مکان مقدس و رعایت آسایش زائران و گسترش فضای معنوی و معرفتی به عنوان کانون فعالیت‌های دینی و معنوی، مهمترین اهداف ما در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام است.

آقای حمید زمانی، فرماندار شهرستان ری نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان ری و تسلیت درگذشت آیت الله محمدی ری شهری، انتصاب شایسته حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسکر را به عنوان تولیت جدید آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) تبریک گفت و اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید با تلاش بیشتر در حوزه های مختلف، بتوانیم بخشی از مشکلاتی که امروزه مردم با آن مواجه هستند را مرتفع نمائیم.

فرماندار شهرستان ری همچنین آمادگی خود را برای تلاش همه جانبه برای حل مشکلات مردم و خدمت به زائران و مجاوران حرم مطهر در سال جدید بیان و اظهار نمود: اعضای شورای اداری و مدیران ارشد شهرستان ری بر آنند تا همچون گذشته در کمال همدلی و اتحاد و با تلاش و همت وافر مشکلات موجود در سطح شهرستان را رسیدگی و برطرف نمایند.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید