ثبت 64 مورد بستری و 2 فوتی جدید براثر کرونا در فارس


ثبت 64 مورد بستری و 2 فوتی جدید براثر کرونا در فارس

برپایه آخرین گزارش آماری از وضعیت شیوع کرونا در فارس، طی 24 ساعت گذشته 64 مورد بستری و 2 مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به این بیماری گزارش و ثبت شده است.

براساس آخرین گزارش آماری وضعیت شیوع کرونا در فارس، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، دو میلیون و ۱۱۳ هزار و ۷۷۳ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های استان تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، ۶۲۳ هزار و ۷۶۷ بیمار مثبت شناسایی شده است.

طبق همین گزارش، با بستری ۶۴ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۳۸۲ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۵۴ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت شده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به هشت هزار و هفت نفر رسید.

برپایه آخرین گزارش وضعیت شیوع کرونا در فارس، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۱۳ هزار و ۳۰۳ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

گزارش یاد شده حاکیست که مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به هشت میلیون و ۱۸ هزار و ۲۸۳ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۰۵ هزار و ۱۳۰ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۰۱ هزار و ۷۷۷ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۵۱۱ هزار و ۳۷۶ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون