قیمت سولدو در تراکتور: هربازی 250میلیون تومن!


مربی اهل کرواسی که در تراکتور ناکام بود و اخراج شد، برای هر بازی 250میلیون تومن از این باشگاه تبریزی پول دریافت کرده است اما از 45امتیاز ممکن فقط 12 امتیاز برای تراکتور گرفت

فوتبال ایران همچنان مشتری پروپاقرص مربیان کروات است و برای آنها ارز هدر می‌دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، مربی اهل کرواسی که در تراکتور ناکام بود و اخراج شد، برای هر بازی ۲۵۰میلیون تومن از این باشگاه تبریزی پول دریافت کرده است اما از ۴۵امتیاز ممکن فقط ۱۲ امتیاز برای تراکتور گرفت!

باید دید دلال این انتقال چه کسی بوده و این مربی فاقد کیفیت خارجی را کدام ایجنت به فوتبال ایران و باشگاه خصوصی تراکتور وصل کرده است.

زونیمیر سولدو که از هفته پنجم لیگ بیست‌ویکم (23 آبان 1400) هدایت تراکتور را به‌عهده گرفت، پس از 15 هفته حضور در تبریز و کسب نتایج ضعیف در تاریخ 6 اسفندماه از هدایت این تیم برکنار و ساغلام ترکیه‌ای جایگزین او شد.

قیمت سولدو در تراکتور: هربازی 250میلیون تومن!

این مربی کروات برای حضور در تراکتور به نوشته تسنیم؛ قرارداد پایه 180هزاردلاری به‌علاوه 40 هزار دلار به‌عنوان آپشن (در مجموع 220 هزار دلار) با باشگاه تبریزی داشت و این باشگاه اعلام کرد با او برای جدایی به توافق رسیده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد باشگاه تراکتور برای توافق و جلب رضایت سولدو، مجبور شده است رقمی حدود 140 هزار دلار به این مربی کروات پرداخت کند تا سولدو با امضای توافق‌نامه به قراردادش با تراکتور پایان دهد.

او در مدت زمان پانزده هفته‌ای حضور در تبریز تنها 12 امتیاز برای تراکتور کسب کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...