لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت


لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

لیفت با نخ یک عمل زیبایی است که یک جایگزین کم تهاجمی برای جراحی لیفت صورت است که پوست شما را با قرار دادن مواد با نخ پزشکی در صورت شما سفت می‌کند و سپس با سفت کردن نخ، پوست شما را به سمت بالا می‌کشد. این روش در درمان افتادگی صورت موثر است.

لیفت با نخ یک عمل زیبایی است که یک جایگزین کم تهاجمی برای جراحی لیفت صورت است. لیفت با نخ ادعا می‌کند که پوست شما را با قرار دادن مواد با نخ پزشکی در صورت شما سفت می‌کند و سپس با سفت کردن نخ، پوست شما را به سمت بالا می‌کشد. این روش در درمان افتادگی صورت موثر است.

لیفت بخیه خاردار نیز نامیده می‌شود، هدف آن بلند کردن و تراشیدن شکل صورت یا سینه شماست. لیفت با نخ از مواد بخیه موقت و پزشکی استفاده می‌کند تا پوست شما را بخیه بزند تا کشیده شود.

لیفت با نخ یک عمل زیبایی است که یک جایگزین کم تهاجمی برای جراحی لیفت صورت است.

کاندیدای معمولی برای لیفت با نخ در اواخر دهه ۳۰ تا اوایل ۵۰ سالگی است. فردی که به طور کلی از سلامت خوبی برخوردار است و به تازگی متوجه علائم پیری شده است، ممکن است از تاثیر ظریف بلند کردن نخ بیشترین بهره را ببرد.

کسانی که به دلیل شرایط پزشکی که بیهوشی عمومی را خطرناک می‌کند نمی‌توانند لیفت صورت را جراحی کنند، ممکن است لیفت با نخ را به عنوان جایگزین ایمن تری در نظر بگیرند.

لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

چگونه روش لیفت صورت با نخ به تولید کلاژن کمک می‌کند؟

با افزایش سن، توانایی بدن برای تولید کلاژن و الاستین طبیعی کاهش می‌یابد، پوست نازک‌تر می‌شود و استحکام خود را از دست می‌دهد و بافت صورت به دلیل جاذبه زمین شروع به افتادگی می‌کند و باعث ایجاد پوست شل در اطراف نواحی آسیب‌دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: قیمت لیفت شقیقه در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

یک جراح می‌تواند به توزیع مجدد چربی، بافت همبند صورت و پوست اضافی در نواحی دیگر و بازگرداندن شلی پوست در اطراف ناحیه صورت کمک کند. نخ PDO به صورت دو جهته بر روی بافت‌های نرم چسبانده می‌شود و به نزدیک شدن به افتادگی پوست صورت و کاهش ظاهر چین‌ها، خطوط ریز و چین و چروک‌هایی که با روند طبیعی پیری ایجاد می‌شوند، کمک می‌کند.

لیفت نخ یک روش کم تهاجمی است که تنها در چند روز نتایج قابل توجهی ایجاد می‌کند.

لیفت نخ یک روش کم تهاجمی است که تنها در چند روز نتایج قابل توجهی ایجاد می‌کند. بر خلاف جراحی سنتی لیفت صورت که ماه‌ها طول می‌کشد تا بهبود یابد و بر توانایی شما برای کار پس از آن تأثیر می‌گذارد.

لیفت با نخ زمان بهبودی کوتاه تری دارد. به شما امکان می‌دهد روال عادی خود را از سر بگیرید.

لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد؟

روش لیفت با نخ به دو صورت عمل می‌کند.

اولی نسبتاً ساده است. با کشیدن نخ‌های نازک و قابل حل در زیر پوست، پزشک می‌تواند پوست شما را در اطراف پیشانی، گردن یا بالاتنه شما محکم کند.
خار‌های نامرئی و بدون درد روی پوست شما می‌چسبند و مطمئن شوید که نخ بافت و ماهیچه‌های زیرین شما را در حین کشیده شدن نخ محکم می‌گیرد.

هنگامی که نخ خاردار وارد بدن می‌شود، بدن بخیه را تشخیص داده و تولید کلاژن می‌کند.

هنگامی که یک نخ خاردار وارد می‌شود، پاسخ درمانی بدن شما آغاز می‌شود.

حتی اگر توسط نخ‌های زیر پوست آسیبی نبینید، بدن شما یک ماده بخیه را تشخیص می‌دهد و تولید کلاژن را در ناحیه آسیب دیده تحریک می‌کند.

کلاژن می‌تواند شکاف‌های موجود در پوست افتاده را پر کند و حالت ارتجاعی جوان تری را به صورت شما بازگرداند.
اثر اولیه روش لیفت با نخ این است که پوست سفت‌تر و ساختار یافته‌تر به نظر می‌رسد.

پس از یک سال، با حل شدن بخیه ها، این اثر شروع به کاهش می‌کند. با این حال، یک اثر "جوان سازی" ثانویه وجود داشت که در جای خود باقی ماند و ۳ سال یا بیشتر پس از عمل قابل توجه بود.

لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

روش لیفت با نخ چگونه است؟

رویه بالا بردن نخ ممکن است بسته به منطقه مورد نظر شما و همچنین ترجیحات ارائه دهنده شما کمی متفاوت باشد. تکنیک اصلی معمولاً یکسان است.

از شما خواسته می‌شود در اتاقی که در آن عمل شما انجام می‌شود دراز بکشید. الکل، و همچنین بی حس کننده موضعی، در حالی که برای جراحی آماده می‌شود، روی پوست شما اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیفت ابرو بهتر است یا جراحی پلک؟

یک سوزن یا کانول نازک برای وارد کردن نخ‌ها در زیر پوست شما استفاده می‌شود. قرار دادن نخ‌ها می‌تواند ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول بکشد.
پس از درج نخ ها، روش درج حذف خواهد شد. ممکن است فشار خفیفی یا سفت شدن زیر پوست خود احساس کنید.
در عرض چند دقیقه پس از بیرون آوردن سوزن ها، عمل شما کامل می‌شود و شما آزاد خواهید بود که به خانه بروید یا به محل کار خود بازگردید.

لیفت با نخ برای کدام قسمت‌های بدن استفاده می‌شود؟

بسیاری از افراد لیفت با نخ را برای نواحی صورت که «افتادگی» دارند یا به مرور زمان کمتر سفت به نظر می‌رسند انتخاب می‌کنند. این مناطق عبارتند از:

پیشانی گونه‌ها خط ابرو ناحیه زیر چشم جفت و خط فک

لیفت با نخ برای بلند کردن و سفت کردن سینه‌ها به خصوص بعد از بارداری و کاهش وزن نیز استفاده می‌شود.

لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

آیا لیفت با نخ عوارض دارد؟

لیفت با نخ یک روش کم خطر با حداقل زمان بهبودی در نظر گرفته می‌شود، اما عوارض جانبی و خطر عوارض دارد.
پس از بلند کردن نخ، تجربه موارد زیر غیر معمول نیست:

ورم کبودی خون ریزی درد خفیف در محل تزریق نخ

۱۵ تا ۲۰ درصد احتمال بروز عوارض از جمله فرورفتگی وجود دارد. عوارض احتمالی جزئی هستند و به راحتی قابل اصلاح هستند.

لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

مهم‌ترین عوارض لیفت با نخ چیست؟

عفونت در محل عمل واکنش آلرژیک به مواد موجود در مواد نخ خونریزی در نتیجه تجمع این روش در پشت پوست شما فرورفتگی قابل مشاهده یا کشیدن در جایی که نخ‌ها وارد شده اند درد زیر پوست شما به دلیل قرار گرفتن بیش از حد "سفت" یا نامناسب نخ مهاجرت یا "حرکت" ناخواسته نخ‌ها که منجر به پوستی برآمده یا برآمده می‌شود

از بین تمام خطرات لیفت با نخ، عفونت یکی از مواردی است که باید با دقت بیشتر مراقب آن بود. اگر متوجه شدید فوراً با پزشک خود تماس بگیرید.

تب سردرد‌های مداوم تورم بیش از ۴۸ ساعت ترشحات سبز، سیاه، قهوه‌ای یا قرمز در محل عمل شما

اگر در مورد عوارض نگرانی دارید، بهتر است به جراح مراجعه کنید که این عمل را انجام داده است.
برخی افراد بعد از درمان متوجه می‌شوند که ظاهر صورتشان آنطور که انتظار داشتند نیست. حتماً قبل از انجام این درمان با جراح خود صحبت کنید تا بتوانید بدانید چه انتظاری دارید و همیشه یک جراح مجاز و واجد شرایط را برای انجام این روش انتخاب کنید.

لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

مراقبت‌های بعد از لیفت صورت با نخ

یک کاندید خوب برای لیفت با نخ می‌داند که این روش شامل چه چیز‌هایی می‌شود، فواید و محدودیت‌های آن را دارد. نخ زدن می‌تواند تقریباً در هر ناحیه‌ای از بدن شما کار کند، اما باید انتظارات واقع بینانه‌ای داشته باشید.
بدانید که این یک عمر طول نمی‌کشد بلکه تا یک سال دوام می‌آورد. با این وجود، باید از عادت‌هایی که شما را در معرض خطر طولانی شدن مدت بهبودی، کبودی و سایر عوارض جانبی قرار می‌دهند، اجتناب کنید. این شامل:

از وسوسه پوشاندن صورت خود با آرایش تا زمان بهبودی خودداری کنید، زیرا آرایش ممکن است شما را دچار عفونت کند.

آرایش کردن به مدت ۴۸ ساعت بر خلاف جراحی‌های سنتی لیفت صورت، لیفت با نخ باعث ایجاد علائم قابل توجهی روی بیماران نمی‌شود. بخیه‌ها قابل جذب هستند و در پوست حل می‌شوند.
با این حال، آثار برش ممکن است باعث ایجاد رنگدانه ناهموار برای شما شود.
از وسوسه پوشاندن صورت خود با آرایش تا زمان بهبودی خودداری کنید، زیرا آرایش ممکن است شما را دچار عفونت کند. مهمتر از همه، دستورالعمل‌های مراقبتی که توسط پزشک ارائه شده است را دنبال کنید.
قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید اشعه مضر UV خورشید باعث پیری زودرس و آسیب جبران ناپذیری به پوست می‌شود. قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید باعث می‌شود پوست شما کلاژن را از دست بدهد. آن را به حداقل برسانید و تا حد امکان از ضد آفتاب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: لیفت صورت و گردن، در چه سنی باید انجام شود؟

مواد غذایی جامد. برای اینکه درمان غیرتهاجمی شما موثر واقع شود، باید از جویدن و هر گونه فعالیتی که به نخ‌ها فشار وارد می‌کند خودداری کنید.

غذا‌های جامد نیاز به جویدن دارند و خطر دررفتگی نخ‌ها را افزایش می‌دهند. غذا‌های نرم که نیاز به جویدن زیاد ندارند بخورید.

غذا‌های جامد نیاز به جویدن دارند و خطر دررفتگی نخ‌ها را افزایش می‌دهند. غذا‌های نرم که نیاز به جویدن زیاد ندارند بخورید. علاوه بر این تا چند روز از جویدن آدامس خودداری کنید.
سیگار و الکل. بدن شما نیاز به استراحت از یک سبک زندگی ضعیف دارد که بر پاسخ درمانی آن تأثیر می‌گذارد. قبل و بعد از درمان باید از استعمال دخانیات و الکل خودداری کنید.

فعالیت سختگیرانه از مالش شدید صورت خود در هنگام استفاده از آرایش یا دوش گرفتن خودداری کنید. علاوه بر این، برای حدود سه هفته از تمرینات با شدت بالا که می‌تواند روی نخ‌های بلند کننده فشار وارد کند، خودداری کنید.
همچنین از ایجاد حالات صورت مانند لب‌های جمع شده، استفاده از نی، سونا و هر چیزی که عضلات صورت شما را تحت فشار قرار می‌دهد، خودداری کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج