صحبت‌های حاتمی پس از دومین پیروزی مقابل شاهین‌طبع


صحبت‌های حاتمی پس از دومین پیروزی مقابل شاهین‌طبع

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازی سختی را مقابل شیمیدر قم پیروز شدیم.

به گزارش ایسنا، مهران حاتمی، سرمربی تیم شهرداری گرگان پس از دومین برد شاگردانش مقابل شیمیدر قم در نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: ابتدا این برد را به هواداران خودمان تبریک می‌گویم. همانطور که می‌دانید هر دو باشکاه بزرگ هستند که خوب سرمایه گذاری کرده‌اند و واقعا بازی در این شرایط قشنگ و در عین حال سخت است. کار کردن در چنین شرایطی برای هر دو مربی سخت است.

او ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان ما در اواخر وقت اضافه بازی را کنترل کرده و نتیجه را به سود خود رقم زدند. جذابیت بسکتبال نیز همین وقت‌های اضافه است و خوشحالیم که برنده بازی شدیم.

حاتمی درباره نبود "پذیرفته" در بازی نخست و درخشش او در این دیدار نیز توضیح داد: به هر حال سری نیمه‌نهایی پنج‌ تایی است و ما باید بازیکنان را خوب ارنج کنیم. سجاد همیشه نشان داده بازیکن بزرگی است.

او ادامه داد: البته ما ۱۵ بازیکن بزرگ و خوب داریم که بخاطر کم لطفی من به زمین نیامده‌اند. امیدوارم در آینده خدا برای آن‌ها جبران کند.

حاتمی در پاسخ به این سوال که «شما تنها از هفت هشت بازیکن در طول دو بازی گذشته استفاده کرده‌اید، آیا این موضوع مشکل ساز نمی‌شود؟» توضیح داد: فکر نمیکنم به مشکل بخوریم، خصوصا اینکه برای بازی سوم سه روز تعطیل هستیم.

انتهای یپام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چگونه افسردگی را مهار کنیم؟