مارسلو:/ غم انگیز است؛ کاش علیه بیل سوت نمی‌زدند


مارسلو:/ غم انگیز است؛ کاش علیه بیل سوت نمی‌زدند

مارسلو، کاپیتان رئال در پایان بازی با ختافه از گرت بیل در مقابل سوت های اعتراضی حمایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب از هفته 31 لالیگا به یک پیروزی ارزشمند خانگی دست یافت و توانست ختافه را 2-0 مغلوب کند. با این پیروزی، به فاصله هفت بازی تا پایان لالیگا، رئال فاصله با سویا را به 12 افزایش داد و با دو بازی بیشتر، 15 امتیاز نیز بیشتر از بارسا دارد.

مارسلو:/ غم انگیز است؛ کاش علیه بیل سوت نمی‌زدند

در این بازی مارسلو از ابتدا فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. کاپیتان رئال در پایان بازی گفت:« بازی ساده ای نبود و تا ثانیه پایانی دویدیم و جنگیدیم. ختافه همیشه تیمی سرسخت است و امشب هم خوب مبارزه کردند. توپ در اختیار ما بود ولی مراقب ضد حملات ختافه هم بودیم. می دانستیم که باید در نیمه اول به گل برسیم و صبور بودیم. خوشبختانه توانستیم به هدف مان برسیم و یک گل تا قبل از پایان نیمه اول زدیم. کاسیمیرو بیشتر در کارهای دفاعی مشارکت می کند ولی شم گلزنی بالایی دارد و در چنین مواقعی به کمک تیم می آید.»

مارسلو:/ غم انگیز است؛ کاش علیه بیل سوت نمی‌زدند

مارسلو ادامه داد:« همه بازیکنان باید حس مهم بودن داشته باشند. به هیمن دلیل مربی امروز تغییراتی در ترکیب اصلی داد. ما تیمی متشکل از 25 بازیکن هستیم و باید متحد باشیم. بین دو نیمه مربی تاکید داشت که باید گل دوم را برنیم و فکر می کنم در بهترین زمان ممکن فاصله را افزایش دادیم.»

سوت ها علیه گرت بیل:« دشوار است و پیش از این برای خیلی از بازیکنان چنین اتفاقی رخ داده است. به مقطع پایانی فصل رسیده ایم و هفته های حساسی پیش رو داریم. ما با گرت بیل هستیم و از او حمایت می کنیم. معتقدم هواداران باید به ما کمک کنند و ای کاش سوت نمی زدند ولی فوتبال همین است و امیدوارم بیل آسوده خاطر باشد. شرایط برای او کمی غم انگیز است ولی کار دیگری نمی توان انجام داد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد