در یک عملیات پلیسی در هرمزگان 557 کیلوگرم تریاک کشف شد


در یک عملیات پلیسی در هرمزگان 557 کیلوگرم تریاک کشف شد

بندرعباس- ایرنا- فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس و در یک عملیات موفق، 557 کیلو و 154 گرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا جعفری شنبه شب در تشریح این خبر به رسانه ها اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بامداد شنبه با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی و با همکاری ماموران انتظامی پاسگاه های سیاهو ، سرزه و قطب آباد ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به محل واقع در محور روستای سیاهو از توابع شهرستان بندرعباس اعزام شدند.

سردار جعفری بیان داشت: پس از تعقیب و مراقبت های لازم ماموران به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که با سرعت بالا در حرکت بود مشکوک و دستور توقف دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد : پس از تعقیب و گریز طولانی در محورهای خاکی با توجه به کوهستانی بودن منطقه متهم عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو از محل متواری شد که در بازرسی دقیق از داخل خودرو ۵۵۷ کیلو و ۱۵۴ گرم تریاک در بسته های ۱۰ کیلویی کشف شد.

سردار جعفری با بیان اینکه تلاش ماموران برای دستگیری متهم ادامه دارد ، گفت: از شهروندان نیز خواستاریم تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...