طرح 30 روز با قرآن در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود


طرح 30 روز با قرآن در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود

طبایی با اشاره به طرح 30 روز با قرآن در مسجد جامع تولمشهر گفت: محفل جمع خوانی یک جزء قرآن کریم در هر روز از ماه مبارک رمضان راس ساعت 14 برگزار می‌شود.

«سیدعباس طبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای اجرای برنامه‌های جذاب، مداوم و جذب عموم مردم به مسجد است.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه مسجد جامع تولمشهر با اشاره به برنامه‌های اجرایی این کانون در ماه مبارک رمضان، افزود: نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء، سخنرانی بعد از نمازها و افطاری از جمله برنامه‌ها است.

وی گفت: دعای جوشن کبیر، محفل انس با قرآن، مراسم احیای شب های قدر، حرکت هیئت سینه زنی به مناسبت شهادت امام علی(علیه‌السلام) و نماز عید سعید فطر از دیگر برنامه‌ها است.

طبایی با اشاره به طرح 30 روز با قرآن در مسجد جامع تولمشهر، تصریح کرد: محفل جمع خوانی یک جزء قرآن کریم در هر روز از ماه مبارک رمضان راس ساعت 14 برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه مسجد جامع تولمشهر خاطرنشان کرد: امید است با برگزاری محافل قرآنی، انس با قرآن در جامعه اسلامی بیش از پیش ترویج یابد و با ارتباط با این کتاب آسمانی رشد و پیشرفت را در زندگی خود رقم بزنیم.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا