بهترین گوشی‌های کوچک 2022 را بشناسید


بهترین گوشی‌های کوچک 2022 را بشناسید

در این مطلب به کوچکترین و در عین حال قدرتمندترین گوشی‌ های 2022 که در بازار موجود است اشاره خواهد شد.

تنها طی مدت چند سال گوشی‌های بزرگ از یک گوشی معمولی به گوشی‌های هوشمند تبدیل شدند. تقریبا همه دستگاه‌های تلفن همراه که این روز‌ها عرضه می‌شوند اندازه فیزیکی بزرگ تری دارند. اگر چه این گوشی‌های بزرگ برای تماشای فیلم یا انجام بازی عالی هستند، اما برای افرادی که همچنان تریح می‌دهند گوشی‌های کوچک داشته باشند می‌تواند یک چالش باشند.

اما خبر خوب این است که خوشبختانه هنوز گزینه‌های زیادی وجود دارد. اگر به دنبال گوشی کوچک هستید در این مطلب بهترین گوشی‌های اندرویدی کوچک را به شما معرفی خواهیم کرد.

Google Pixel ۶

گوشی گوگل پیکسل ۶، صرف نظر از اندازه یکی از بهترین تلفن‌های اندرویدی است که در حال حاضر در بازار موجود است. مطمئنا ممکن است مانند گوشی گلکسی اس ۲۲ از وضوح صفحه نمایش بالا برخوردار نباشد، اما همانطور که از هر گوشی پیکسلی انتظار می‌رود این گوشی عکس‌های باورنکردنی برای شما ثبت می‌کند. چه در روز روشن و چه از آسمان شب عکس بگیرید پیکسل ۶ بهترین تصاویر را به شما ارائه می‌دهد. حالت‌های Magic Eraser و دید در شب (Night Sight) وظیفه خود را به شکلی فوق العاده انجام می‌دهند. این گوشی به راحتی با یک دست قابل مدیریت است و در کنار آن می‌توانید از عمر باتری در تمام روز و فضای ذخیره سازی کافی (۲۵۶ یا ۱۲۸) نهایت لذت را ببرید.

بهترین گوشی‌های کوچک 2022 را بشناسید

Samsung Galaxy s۲۲

گوشی گلکسی اس ۲۲ سامسونگ با نمایشگر ۶.۱ اینچی ۱۲۰ هرتزی Dynamic AMOLED ۲ X خود به تنهایی از نظر اندازه یک گوشی کوچک عالی به شمار می‌رود. صفحه نمایش کوچک این گوشی و بدنه باریک آن استفاده از آن را برای کاربر راحت می‌کند. گلکسی اس ۲۲ دارای لبه باریک، صفحه نمایش تخت گوشی‌ای سبک وزن است که یکی از کاربرپسندترین پرچمدارانی است که در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شده است. گلکسی اس ۲۲ از جدیدترین چیپست اسنپدارگون ۸ نسل ۱ کوالکام بهره می‌برد و با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی آن می‌توانید بهترین عکس‌ها را ثبت کنید.

بهترین گوشی‌های کوچک 2022 را بشناسید

Samsung Galaxy Z Flip ۳

گوشی‌های هوشمند تاشو از یک رویا به واقعیت تبدیل شده اند و در اشکال و اندازه‌های مختلفی به بازار عرضه شده اند. گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ اولین گوشی تاشو تولیدی سامسونگ به شمار می‌رود. این گوشی به دلیل تاشدن از وسط، یک دستگاه کوچک و جمع و جور به شمار می‌رود. صفحه نمایش پوششی ۱.۹ اینچی AMOLED استفاده از دوربین پشتی برای ثبت عکس‌های سلفی را ممکن می‌کند. هنگامی که گوشی را باز می‌کنید یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED در مقابل شما قرار می‌گیرد. دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و رم ۸ گیگ به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ حافظه داخلی است. گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ با برخورداری از دو باتری، ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آپر ساعت را تشکیل می‌دهد که این ویژگی موجب شده تا به یکی از کارآمدترین باتری‌های موجود در بازار تبدیل شود.

بهترین گوشی‌های کوچک 2022 را بشناسید

سونی اکسپریا ۵ مارک ۳

گوشی سونی اکسپریا ۵ مارک ۳ به میزان زیادی از گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۲ وام گرفته شده که اندازه داخلی و خارجی آن کاهش یافته است. فریم کوچکتر همچنان یک ۶.۱ اینچی FHD +OLED ۱۲۰ هرتزی را به شما ارائه می‌دهد. استفاده از سونی اکسپریا ۵ مارک ۳ نه تنها به خاطر انداه کوچک آن بلکه به خاطر تصمیم عاقلانه برای استفاده از گوشه‌های گرد آسان‌تر است. این گوشی دارای رتبه IP۶۸ مقاومت در برابر آب است و با دوربین سه گانه آن قادر خواهید بود تا عکس‌هایی دلخواه را ثبت کنید. دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آپر ساعتی است که یک روز دوام می‌آورد و از اسنپدارگون ۸۸۸ همراه با رم ۸ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸ /۲۵۶ بهره می‌برد.

بهترین گوشی‌های کوچک 2022 را بشناسید

گوشی ایسوس زنفون ۸

گوشی زنفون ۸ ایسوس در این لیست در رده آخر قرار می‌گیرد. ایسوس اغلب با گوشی‌های خود در این بخش خبرساز نمی‌شود، اما زنفون در تاریخ کوتاه خود چند برد داشته و این نسخه یکی از آن ها است. اگر به دنبال ترکیب مناسبی از اندازه و عملکرد هستید گوشی زنفون ۸ بهترین انتخاب برای شماست. شاید زمانی صفحه نمایش ۵.۹ اینچی یک صفحه نمایش بزرگ تلقی می‌شد، اما امروزه کوچک محسوب می‌شود، به همین دلیل گوشی زنفون ۸ یکی از کوچکترین گوشی‌های پرچمدار امروزی به شمار می‌رود.

این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. در قسمت جلو از شیشه گوریلا گلس استفاده شده تا دستگاه دارای استحکام بیشتری باشد. از نظر نرم افزاری زمانی که زنفون ۸ خود را به اندروید ۱۲ به روزرسانی می‌کنید تنها یک به روزرسانی اصلی پلتفرم باقی می‌ماند. و در پایان دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که خیال شما را برای استفاده از آن در طی یک روز آسوده می‌کند.

بهترین گوشی‌های کوچک 2022 را بشناسید

گزارش از حسین فلاحی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!