250 میلیارد ریال برای ایجاد سایبان در پایانه مهران اختصاص یافت


250 میلیارد ریال برای ایجاد سایبان در پایانه مهران اختصاص یافت

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: 250 میلیارد ریال برای ایجاد سایبان در پایانه مرزی مهران اختصاص یافته است که این سایبان ها باید تا قبل از کنگره اربعین سال جاری احداث شوند.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست ستاد اربعین استان اظهار داشت: با توجه با اینکه کنگره اربعین امسال در تابستان برگزار می شود، نیازمند برنامه ریزی منسجم تری هستیم و باید آب خنک، سایبان به میزان کافی و سایر تمهیدات برای زائران اندیشیده شود.

وی افزود: برای ایجاد موکب موقت و دائم نیز در پایانه مرزی مهران تمهیدات و برنامه ریزی لازم اندیشیده شود تا موکب ها بتواند از زائران و عاشقان اهل بیت (ع) به نحوی شایسته پذیرایی کنند.

تکمیل راههای مواصلاتی مهم ترین اولویت کنگره اربعین ایلام

استاندار ایلام با اشاره به پارکینگ پایانه برکت گفت: سال گذشته ۱۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص یافت و ایجاد سیستم پایش تصویری و بهسازی، لاین بندی، دیوار کشی این مکان ضروری است.

بهرام نیا خواستار تسریع در انجام پروژه های زیرساختی حوزه اربعین در استان شد و گفت: همه مدیران پروژه های مرتبط حوزه اربعین را با جدیت پیگیری کنند.

وی تکمیل راههای مواصلاتی را مهم ترین اولویت کنگره اربعین ایلام عنوان کرد و یادآور شد: تکمیل پروژه چهار خطه کردن مسیر ایلام - مهران از مهم ترین این پروژه هاست که باید در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

استاندار ایلام اضافه کرد: مدیران برای سهولت تردد زائران پروژه های زیرساختی و مواصلاتی کنگره اربعین را با جدیت پیگیری کنند.

بهرام نیا از مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام خواست زیرساخت های حوزه ارتباطی را در نقاط و محور های مواصلاتی و نقاط کور استان تا قبل از کنگره اربعین پوشش داده شود تا زائران در این راستا با مشکل مواجه نشوند.

استاندار ایلام با انتقاد از کوتاهی و عدم اهتمام برخی دستگاه های اجرایی استان مرتبط با پروژه زیرساختی اربعین طی سالهای گذشته گفت: سالهای گذشته اعتبارات خوبی به این استان برای اربعین اختصاص یافته بود که برخی پروژه های این حوزه کماکان تکمیل نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان