ساخت مسکن محرومین، سنددار کردن منازل و مقاوم سازی، اولویت کاری بنیاد مسکن استان مرکزی باشد


ساخت مسکن محرومین، سنددار کردن منازل و مقاوم سازی، اولویت کاری بنیاد مسکن استان مرکزی باشد

استاندار مرکزی گفت: اولویت بنیاد مسکن، بحث ساخت مسکن محرومین، سند دار کردن منازل و مقاوم سازی باشد.

دکتر فرزاد مخلص الائمه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ در سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور در بنیاد مسکن استان مرکزی اظهار کرد: این بنیاد حتما پیشران عمران و آبادی استان و محرومیت زدایی است.

وی افزود: تلاش به منظور رفع محرومیت های عمیق، قابل قدردانی است، چراکه پس از چهار دهه مبارزه بی امان با محرومیت، همچنان با محرومیت روبرو هستیم و این مسئله نشان از محرومیت های شدید و خیانت های بزرگ در دوران پادشاهی به کشور به ویژه در دوران پهلوی دارد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: نهادهای انقلابی به دستور امام راحل همچون بنیاد مسکن در کنار نهادهای رسمی شکل گرفتند تا الگوی جدید مدیریت جهادی و انقلابی را شکل دهند که عملکرد آنها جای الگوگیری دارد چراکه بدون از بین بردن ساختارهای قبلی، حرکت های آرمانی به نهادهای انقلابی سپرده شد.

وی با بیان اینکه اولویت اول در بنیاد مسکن، بحث ساخت مسکن محرومین، سند دار کردن منازل و مقاوم سازی و سپس انبوه سازی است، افزود: با پدیده عمیقی به نام آسیب های اجتماعی روبرو هستیم و جلوه های آنرا در نقاط حاشیه شهری و سکونتگاه های غیررسمی شاهدیم و شاهد مهاجرت روستاییان به این نقاط هستیم. بنیاد مسکن با روستاها و شهرهای کوچک بسیار در ارتباط است و می تواند امید را به روستاها بازگرداند و در مهار آسیب های اجتماعی اثرگذاری بالایی دارد. استانداری نیز ستاد راهبری محرومیت زدایی را با این رویکرد شکل داد و این ستاد می تواند همکاری دو جانبه ای با بنیاد داشته باشد.

مخلص الائمه با اشاره به در اختیار بودن قیر رایگان گفت: از این قیر می توان برای انجام آسفالت در ۲۵۰ روستا استفاده کرد و قطعا هماهنگی با فرمانداران به فوریت انجام می گیرد.

استاندار مرکزی اضافه کرد: واحدهای مسکونی خانواده دو شهید مدافع حرم در دلیجان باید تکمیل شود، یکی از ساختمان ها نواقص بالایی دارد و ساختمان دوم نیز با نواقص کمتری روبرو هستند و باید ضمن رفع نواقص حتما بحث امنیت این ساختمان ها به سرعت تامین شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی